Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Roerbak van zoete aardappel, paddestoelen en edama boontjes met een lekkerbekje.

Wij aten enchiladas met kip, maïs en bonen. Meestal op woensdag iets Mexicaanserig. Vandaag maakte ik zelf een kruidensausje voor erbij, was erg geslaagd. Half creme fraiche, half Griekse yoghurt, met gedroogde dille, peterselie, uienpoeder, knoflookpoeder en cayennepeper.

Wij aten stamppot hutspot met spekjes en worst 

TanSwallow86

TanSwallow86

10-11-2021 om 20:25

Ik had gebakken aardappel partjes, maar heb niet alles opgegeten. Weinig trek, teveel pijn in hoofd. Na eerst migraine nu hoofdpijn. 

Ach nee toch Afrodite, sterkte.

Geroosterde spruitjes met tijm en walnoten (en voor mij een beetje blauwe kaas) en gebakken aardappeltjes. Lekker. 

Na een middagje winkelen hadden we geen puf meer om nog thuis te kokkerellen dus we hebben een frietje gegeten. Ik had een frikandel speciaal bij de friet.

Oh wat naar Afrodite. Die spanning wil je helemaal niet hebben.

Ik ging gisteren een dagje winkelen met m'n moeder, voor het eerst in heel lange tijd. Was gezellig en we zijn ook nog goed geslaagd. In de avond aten we bij een tapasrestaurant, eerst koude tapas (waaronder gevulde artisjokharten die ik erg lekker vond) en daarna warme tapas. Ook die waren lekker, lekker pittige garnalen bv en zoet-zoute geitenkaas. Er was ook een gerechtje met kabeljauw en krieltjes maar die was erg zout, dat was jammer. Dat was op zich de enige misser. Toe hadden we een selectie van desserts, ook helemaal geen straf. Vanavond moet ik werken, eens kijken wat ik ga regelen qua eten met de collega's.

Vanmorgen om 8 uur de slowcooker al aangeslingerd. Vanavond eten we hachee. Lekker met boerenkoolstamppot.

Miskraam heeft doorgezet, gisteravond naast zijn/haar broertje/zusje begraven.

Gisteren heeft manlief frietjes gehaald die we in bed hebben opgegeten. De lieverd had ook B&J's ijs gehaald, ik heb maar niet gezegd dat ik eigenlijk geen fan ben van chocoladeijs. Hij is ook van slag.

Vanavond ovenschotel bleekselderij, krieltjes, gehakt en tomaat. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-11-2021 om 11:08

ach wat verdrietig Afrodite  

ahhh nee 😢, ik wilde net vragen hoe het ging. Sterkte!

Heel veel sterkte Afrodite & man

Afrodite 

Dolfje

Dolfje

11-11-2021 om 14:46 Topicstarter

Veel sterkte Afrodite voor jullie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.