Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
TanSwallow86

TanSwallow86

03-10-2021 om 18:29

Shoarma zonder broodjes

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-10-2021 om 19:56

bij vrienden gegeten: eigengemaakte groentesoep, diverse stokbroodjes met filet/tonijnsalade/mascarpone-blauweschimmelkaas. En een aantal lekkere borrels  

Het viel alles mee met de regen! Vannacht en vanochtend is er veel gevallen, toen we op weg gingen vanmiddag miezerde het nog wel maar daarna werd en bleef het droog. Echt dikke mazzel gehad dus. We hebben churros gegeten op de kermis en net na de hutspotmaaltijd een verse oliebol als toetje. Ongezond tot en met maar man wat lekker. Verder genoten van hetgeen de kermis te bieden had, driejarige durfde in de rups en zesjarige in de octopus dus ze waren alletwee hartstikke stoer. Mama ook want die moet overal mee in 

Moosey, Berlijn is idd een heerlijke stad en er is zulk lekker eten te krijgen. Geniet ervan!
Fijne vakantie GB! 

Nah, ook de patat met kip ging niet door  
Ben op de bank in slaap gevallen en toen ik om 19.30 wakker werd gemaakt, bleek De Vader risotto, boontjes en slavinken te hebben gemaakt.

Oh dan zou ik echt balen als ik op friet met saté had gerekend  

TanSwallow86

TanSwallow86

03-10-2021 om 20:41

yette schreef op 03-10-2021 om 20:10:

Nah, ook de patat met kip ging niet door
Ben op de bank in slaap gevallen en toen ik om 19.30 wakker werd gemaakt, bleek De Vader risotto, boontjes en slavinken te hebben gemaakt.

De Vader heeft jou niet wakker gemaakt

HarleyQuin schreef op 03-10-2021 om 20:41:

[..]

De Vader heeft jou niet wakker gemaakt

Klopt. Maar De Vader die risotto maakt, gelukkig wel 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-10-2021 om 22:18

yette schreef op 03-10-2021 om 17:43:

Het gaat inmiddels weer goed. Hij is alleen nog heel moe en stoned want zijn broertje heeft hem onderweg 3 keer noodmedicatie moeten geven.

Gelukkig zat er voldoende verbetering in om naar huis te durven rijden en zijn we niet in het ziekenhuis van Den Bosch of zo gestrand

Fijn!!! 

Dolfje

Dolfje

04-10-2021 om 07:52 Topicstarter

Andijvie -prei stampot met gehaktballetjes.

Geen zin om naar de winkel te gaan. 
Net in de kast en de diepvries gekeken.
Het wordt:
Gekookte aardappelen met boontjes uit pot en rundervink. 

Weet nu al dat mijn dochter niet blij zal zijn met die boontjes, die heeft ze liever vers. Volgens mij heb ik nog tomaten en ui, zal is kijken wat ik daar nog van kan maken... 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-10-2021 om 10:06

Hier wordt het zalmfilet maar weet nog niet wat ik daarvan ga maken

Quiche Lorraine met ham, spek, prei, ui en tomaat en geraspte kaas.

Gisteren hadden we feest, dus hele middag aan gebak en hapjes gezeten en avond aan chips, m&ms en nootjes. 

Vandaag eten we karbonade, aardappels, rode bieten en sperziebonen.

Bloemkool-kerriesoep met uitgebakken spekjes

Bietjes met aardappels en falafel met knoflooksausje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.