Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-09-2021 om 14:59

ik haal denk ik zo nog even een verse pizza. 

Wij hebben vandaag een BBQ. Ik denk dat ik voor de vis ga. 

Broccolistamppot met spekjes

Nacho grande.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-09-2021 om 18:37

Beetje makkelijk vandaag, airfryer frietjes,vega balletjes en wat tomaat, komkommer.

Patat met bami schijf en satésaus 

Leuk, Vietnamese inspiratie. Mooi dat je je weer beter voelt, teigera! 

Hier staan straks auberginerolletjes met een spinazie-ricottavulling op het menu.

Bedankt voor de beterschapswensen. Het gaat de goede kant op en ik mag de ontsteking zelf thuis behandelen, ik ging alleen even niet zelf koken want ik moet me rustig houden. Nóg rustiger, dus het enige wat ik nog zelf doe is naar de wc lopen want dat kan ik niet uitbesteden.

Huiself maakte vanmiddag een fetasalade met komkommer, paprika, tomaat, ui en voor mij nog extra erdoor: wat olijven en een (mini) blikje kidneybonen. Mini portie gegeten en de huiself wel 3x moeten verzekeren dat het écht lekker was gemaakt maar dat ik niet zo’n trek had. 

Vriend blijft maar vragen waar ik zin in heb maar ik heb nergens zin in dus is hij nu aardappelkroketjes uit de oven aan het maken. 

Scampi met zelfgemaakte curry-pernod saus en bloemkool

Veel sterkte en beterschap toetie! Volgens mij ben jij altijd best een bezige bij dus zal lastig zijn om je rustig te houden. 
Mmm, dat Vietnamese maal klinkt heerlijk Teigera! En fijn dat je weer uit quarantaine mag.

Gisteren zou ik frietjes gaan halen met de kinderen omdat man er niet was. Toen werd oudste uitgenodigd om bij een vriendinnetje te eten en ben ik spontaan met jongste uit eten gegaan. Ik had carpaccio en saté met friet en kind had tomatensoep en ook saté met friet (kindermenu). Was lekker allemaal en erg gezellig zo met z'n tweetjes 🥰
Vandaag aten we spinazie taart met geitenkaas en amandelen. 

Suuus schreef op 25-09-2021 om 00:01:

[..]

Ik reageer even spontaan op een oud bericht maarrrr heb dit dus vanavond gemaakt omdat t zooooo goed klonk en zo goed was het ook!!! Wauw! Super bedankt voor de heerlijke recept

Ahh wat een lief compliment!  En wat fijn dat je het zo lekker vond. Hier is 't ook een favoriet gerecht. Man zeurt er wekelijks om haha. 

Dolfje

Dolfje

26-09-2021 om 11:15 Topicstarter

Wij waren bij vrienden en hebben bij een eetcafé besteld. Ik had schnitzel met pepersaus en man had spareribs. Was lekker.

Vandaag maak ik Tom ka kai en ik heb Vietnamese loempias ( niet zelf gemaakt).

broodje hamburger met van alles er bij

Ik heb vanochtend een mooie varkenshaas in blokjes gesneden en die liggen nu heerlijk te marineren in de trappist met knoflook, ui en bbq saus. Vanavond frietjes en satésaus halen en nog even wat paprika's en champignons grillen. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-09-2021 om 13:34

gisteren verse pizza, maar de helft maar opgegeten, dus vandaag de andere helft. Ga straks wel alvast hutspot maken, voor morgen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.