Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

22-02-2022 om 16:32

Wat spannend Afrodite!!!

vandaag aten wij:

Gevulde paprika, er zat in: linzen, zadenmix, ui, witvisfilet (heek), overgoten met ei+room+kerrie.

Verder tomka soep met peultjes, taugé, paddestoelenmix, garnaal en kroepoek. Geserveerd met ernaast een kommetje kleefrijst en stengeluitjes.

TanSwallow86

TanSwallow86

22-02-2022 om 17:06

Croissantjes zelf belegd. 

HarleyQuin schreef op 22-02-2022 om 17:06:

Croissantjes zelf belegd.

Ook zelf gekocht?  hoe gaat het nu met je?

TanSwallow86

TanSwallow86

22-02-2022 om 18:07

ToetieToover schreef op 22-02-2022 om 17:57:

[..]

Ook zelf gekocht? hoe gaat het nu met je?

Croissants zelf gekocht.

Het gaat nu wel beter, gisteren nog voornamelijk miiselijk en af en toe overgeven, waardes zijn nu goed

Wauw wat leuk Teigera, van harte gefeliciteerd 
Ik duim mee dat deze datum jullie geluk brengt Afrodite!

Gefeliciteerd Teig!

Lief maakte een stamppot met prei en spruiten en saaie supermarktaardappels. Met een saucijsje en jus. Was ok, beetje jammer dat er voor morgenavond ook nog genoeg is

Ik trek een bakje boeuf bourguinon uit de diepvries (met druivensap ipv rode wijn), daar gaan aardappelen bij en sperziebonen. Misschien maak ik van de aardappelen een puree, afhankelijk van het energieniveau. 

JtM

JtM

23-02-2022 om 08:10

Wij eten vanavond pasta. Vriend en zoon met bolognesesaus en ik met carbonara of roomsaus. Nog even kiezen waar ik zin in heb.

Dolfje

Dolfje

23-02-2022 om 09:02 Topicstarter

Ik ga dadelijk dahl maken voor vanavond. Erbij een eitje en brood uit de diepvries van de Indiase winkel.

Bedankt voor jullie felicitaties!

Vanavond wordt het gnocchi met aubergine, simpel recept maar het klinkt lekker: Cheesy Eggplant Gnocchi Caprese (Under 30 Minutes) - Skinnytaste. Ga de gnocchi wel bakken, dat vind ik veel lekkerder dan koken.

Aardappels, sla, appelmoes en de overgebleven kip van eerder van de week.

Wij eten vanavond bij de Mac, de kinderen hebben vandaag hun rapport gekregen en ze wilden graag bij de Mac eten als beloning voor goed hun best doen. 

TanSwallow86

TanSwallow86

23-02-2022 om 13:54

Denk niets, ben doodop, vannacht niet geslapen.

Ik duim mee, Afrodite! 
En gefeliciteerd voor iedereen die iets te vieren heeft! 

Wij hadden zondag patat, maandag gnocchi, dinsdag bestelde pizza, vandaag pad Thai met rice flakes (=vierkante plakjes bami) en als ik straks lang genoeg kan staan, morgen lasagne.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.