Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gefeliciteerd met je man Dolfje!

Hier ook een heuglijke dag, want lief en ik zijn vanochtend getrouwd. Heel klein, paar familieleden en vrienden, en natuurlijk de frutjes. Daarna lekker ontbeten / gebruncht met z'n allen. In de zomer volgt een dag met ceremonie en mensen en feest enzo, maar het hoge woord is er alvast uit .

Vanavond eten we een bakplaat met kip, broccoli, Indiase kruiden, wortel, kikkererwten en frisse yoghurtsaus erbij. En wat naan denk ik. 

elmie nog gefeliciteerd 
Dolfje gefeliciteerd met je man 
Teigera gefeliciteerd met jullie huwelijk 

Wij eten tomatensoep met broodjes 

Van harte allemaal!

HarleyQuin schreef op 22-02-2022 om 11:36:

[..]

Ik heb morgen een telefonisch afspraak staan. Gisteren had ze volle agenda en vandaag werkt ze niet

Ik duim voor je!

Ik heb heel grote entrecôtes van meer dan 300 gr. En daar wou ik vandaag van eten. Ik weet nog niet of de eerste door de helft gaat of door drieën. Als hij door drieën gaat eet ik ook het vetrandje maar op.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-02-2022 om 14:12

hier vanavond een boerenbol met pullen pork en salade 

Teigera, oohh wat leuk. Gefeliciteerd!

Dolfje

Dolfje

22-02-2022 om 14:18 Topicstarter

gefeliciteerd Teig! Super leuk nieuws!

Teigera gefeliciteerd! Mooie datum! En Dolfje ook gefeliciteerd met man!

Vanochtend heb ik mijn embryoterugplaatsing gehad, hopelijk brengt de datum ons geluk. We gaan in elk geval vanavond pasta eten met rode peper, tomaat en olijven en als man zo lief is om de kappertjes te halen die ik ben vergeten, gaan die er ook doorheen. Toe vanille-ijs met warme peertjes uit eigen boom (ingevroren, niet vers nu natuurlijk). Want de arts had een "mooie peervorm" gecreëerd. Symbolisch toetje dus 

Dankjulliewel!! Man is nogal wiskundig aangelegd dus hij waardeerde de datum erg.

Afrodite, ik hoop dat deze datum ook jullie geluk brengt!

afrodite05 schreef op 22-02-2022 om 14:27:

Teigera gefeliciteerd! Mooie datum! En Dolfje ook gefeliciteerd met man!

Vanochtend heb ik mijn embryoterugplaatsing gehad, hopelijk brengt de datum ons geluk. We gaan in elk geval vanavond pasta eten met rode peper, tomaat en olijven en als man zo lief is om de kappertjes te halen die ik ben vergeten, gaan die er ook doorheen. Toe vanille-ijs met warme peertjes uit eigen boom (ingevroren, niet vers nu natuurlijk). Want de arts had een "mooie peervorm" gecreëerd. Symbolisch toetje dus

Ik ga voor je duimen ♥️

Dolfje

Dolfje

22-02-2022 om 15:15 Topicstarter

Elmie schreef op 22-02-2022 om 15:11:

[..]

Ik ga voor je duimen ♥️

Ik ook!!

Lief, Teigera, Elmie en Dolfje, dank jullie wel 

Wat een mooie datum en dag voor Teigera en Afrodite! Leuk nieuws!

Teig, wat leuk. Gefeliciteerd 
En jij met je hubbie, Dolf

Afrodite, ik duim voor je.

Zometeen sporten en daarna een snelle Chili sin carne met champignons en veel paprika 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.