Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Elmie, van harte!
Harley, heb je wat gehoord van je dvk?

vandaag 

baguette gevuld met restjes vlees, ui, paprika, tomaat en daar overheen ei losgeklopt met een restje kerriesaus. Was behoorlijk eclectisch maar wel lekker.

Verder:

Salade van witlof, paprika, komkommer, ui, olijven, restje snijbonen, handje gerookte amandelen, restje kipfilethaas en gekookte aardappels met zout en roomboter. 

Dewi-Sri schreef op 21-02-2022 om 18:29:

Elmie, van harte!

Thanks!

Lekker hoor, weer een normale prak 😁

Sterkte Regendrup. 
Beterschap HQ!
En gefeliciteerd Elmie.

Bij de Griek had ik vooraf Kalamaris. Die waren superlekker. Daarna een kalfsstoofje met knoflook, champignons en tomaat met goede gebakken kruidige aardappels en heerlijke tzatziki. 
Net deel 2 van de lasagne gegeten. Was nu nog lekkerderder

Wij aten vanavond zo'n vega kaasplak, bloemkool uit de oven en gebakken aardappeltjes. Kreeg van de kinderen een 9, dus viel in de smaak. 

Dolfje

Dolfje

22-02-2022 om 08:28 Topicstarter

Vandaag is de man jarig en schoonouders komen hier en we eten :
https://ashleywillems.nl/pindakip-uit-de-slowcooker-super-lekker/
met https://ashleywillems.nl/nasi-goreng-zoals-bij-de-chinees/
Erbij zoetzure komkommer en kroepoek.
Bij de koffie /thee  als desert brownies ( niet zelf gemaakt dit keer) met koffie-ijs.

Lekker dolfje! 
Wij aten gisteren zuurkool met spekjes en gekarameliseerde appel, rode ui en spekjes met kaneel en geroosterde walnoot. 

Ik ga vandaag een salade maken van gegrilde rode ui, paprika, courgette en champignons erbij risotto en kabeljauw en panga had van beide nog een één persoonsportie in de vriezer.

Gefeliciteerd Dolfje 🎂🥳

Hier vanavond prei in kerriesaus, gekookte aardappelen en een gehaktbal. Man spareribs van het etentje.

Maaltijdsalade met pasta, kip, ketjap en krokante uitjes

Ninoea schreef op 22-02-2022 om 08:43:

Lekker dolfje!
Wij aten gisteren zuurkool met spekjes en gekarameliseerde appel, rode ui en spekjes met kaneel en geroosterde walnoot.

Oeh, ik zag vanmorgen zuurkool bij de groenteboer en bedacht me dat ik dat al een tijdje niet op heb. Thanx voor de inspiratie, dit wordt 'm vandeweek!

Vandaag, op verzoek van de kleuter nog wel, broccoli met kip en aardappels. Zou meneer dan eindelijk normaal groente gaan eten?

Ninoea schreef op 22-02-2022 om 08:43:

Lekker dolfje!

Wij eten vanavond ook zuurkool, maar dan een simpele stamppot met verse worst. Dit klinkt wel heel lekker. Als ik aan het einde van de dag nog puf heb dan kan ik misschien nog wel iets doen met appel, walnoot en kaneel. 

Elmie nog gefeliciteerd, en Dolfje met je man!

TanSwallow86

TanSwallow86

22-02-2022 om 11:36

Dewi-Sri schreef op 21-02-2022 om 18:29:

Elmie, van harte!

Ik heb morgen een telefonisch afspraak staan. Gisteren had ze volle agenda en vandaag werkt ze niet

Vanavond een aardappeltje met bloemkool, botersaus & kipschnitzel!

MijnNaamIsHaas73 schreef op 22-02-2022 om 11:32:

[..]

Wij eten vanavond ook zuurkool, maar dan een simpele stamppot met verse worst. Dit klinkt wel heel lekker. Als ik aan het einde van de dag nog puf heb dan kan ik misschien nog wel iets doen met appel, walnoot en kaneel.

Elmie nog gefeliciteerd, en Dolfje met je man!

Dank je wel Haas 😃

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.