Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Woknoedels, met kipfilet, rode peper , garnalen, ui, paprika, en kool.

Wij eten bami uit de diepvries, k&k nasi en wraps met MonChou en ham. Weer even makkelijk zo na het zwemmen rond etenstijd 😎

Dolfje

Dolfje

16-02-2022 om 12:29 Topicstarter

Het zit je niet mee Yette. Dikke knuffel

Ik heb een bakje dahl uit de diepvries gehaald, daar heb ik net wat blokjes diepvries spinazie doorgegaan dus dat ontdooid wel voor vanavond. Bak er een eitje bij en heb chapatis van de Indiase winkel hier in de diepvries voor erbij en aubergine-chutney van pataks.

Verder zoek ik eigenlijk een restaurant in Amsterdam , we gaan daar binnenkort heen en wil niet op de bonnefooi ergens binnen lopen.
Wij houden van Indiaas, Thais , Ramen, maar ook gewoon een gezellig eetcafé , grilrestaurant oid . Heeft iemand een leuke tip?
We zijn eind van de middag in de Amstelstraat dus het liefst iets daar redelijk in de buurt.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-02-2022 om 15:10

ik ga zo een rodeui-taartje maken met blauwschimmelgeitenkaas. 

Ik heb nog geen idee. Ik houd veel van pindasaus. Dat dan maar. Geen vlees vandaag.

En dan kijk ik morgen op de weegschaal.

rionyriony schreef op 16-02-2022 om 15:28:

Ik heb nog geen idee. Ik houd veel van pindasaus. Dat dan maar. Geen vlees vandaag.

En dan kijk ik morgen op de weegschaal.

Hi hi, ik las pindakaas 😁 Ik dacht al, is dat je warme eten 😎

Het wordt vanavond een simpele nasi, met een omelet. Toefje sambal erbij

Ik heb man naar de Lidl gestuurd zodat we vandaag kunnen eten en morgen komt picnic.

Vanavond worden het wraps met ijsbergsla, maïs, paprika en vega kipschnitzels.

Ik maak vandaag een preitaart met ham blokjes.

Friezinnetje schreef op 16-02-2022 om 15:10:

ik ga zo een rodeui-taartje maken met blauwschimmelgeitenkaas.

Klinkt erg lekker

Sterkte yette, het is wel veel zo alles bij elkaar. 
Ik heb vannacht slecht geslapen. Ik lag te piekeren in bed.  Daardoor ben ik vandaag nogal moe. We eten vandaag kliekjes enzo. Een restje kipkerrie uit de vriezer die even opgewarmd moet worden met wat rijst en een pittabroodje en twee mini quiches uit de vriezer. De ene met spinazie en geitenkaas en de ander kip pesto. Zo is er voor ieder wat wils en de oven doet het meeste werk. 

Elmie schreef op 16-02-2022 om 15:53:

[..]

Hi hi, ik las pindakaas 😁 Ik dacht al, is dat je warme eten 😎

Oh dat lust ik ook best.

Eenpansgerecht:
Krieltjes, spekjes, ui en sperziebonen. 

Salade met gerookte kipfilet. 
Salade met wokgarnalen. 

vandaag:

Rode poon met lemon-pepper, erbij andijviesla-stamppot met spekjes, zachte geitenkaas, mosterd-honing, rauw uitje.

En

Linzenpannenkoekjes met zachte geitenkaas en ovengeroosterde groente (aubergine, courgette), zo’n ontvelde paprika uit pot en olijven. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-02-2022 om 18:23

Tuinfluiter schreef op 16-02-2022 om 16:21:

[..]

Klinkt erg lekker

was ook goed geslaagd. Heb 2 mini-taartjes gemaakt dus morgen nog eentje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.