Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voorspoedige dag gewenst morgen afrodite.
En jij gefeliciteerd met het laatste zwemdiploma Elmie! 

Vanavond werd het een Indiase curry (simpel van Patak's, volgens mij iets van rogan josh ofzo) met bloemkool, broccoli en vega kipstuckjes. Frut I verzucht dan graag dat nepkip net zo lekker is als echte kip. Ben ik niet geheel met haar eens, maar in een curry ofzo geeft het wel een prettige bite en het is goed voor de eiwitten. Naan erbij en alles ging schoon op. 

Restje groentesoep met Turks brood 

Dolfje

Dolfje

03-02-2022 om 08:17 Topicstarter

Wij gaan als het goed is bij ouder eten. Weet nog niet wat we krijgen.

Ook ik weet nog niet wat het wordt: ik moet werken vanavond en bestel dan wat met de collega's (heb gespiekt met wie ik werk, dat is een gezellig clubje met liefhebbers van lekker eten). Lief en de frutjes eten vanavond chili sin carne en dat vinden ze superlekker dus ze hadden vanochtend al voorpret. 

pizza of bami

Zalm/spinazie lasagne 

Stamppot rode bietjes met spekreepjes, ui en saucijs.

ik maak een oosterse roerbak met zalm en noodles. Ben nog even aan het broeden op een aanpassing voor de lusiknies die niet van noodles en niet van oosters houden. Misschien hebben ze ook wel gewoon pech

Kleutermaaltje vandaag: gebakken aardappeltjes, spinazie à la crème en vissticks

Ik neem een bakje macaroni uit de vriezer mee naar het werk. Is genoeg voor twee personen, dus kan de baas ook van mee-eten. 

Italiaans. Ik heb nog een pot met saus, vandaar.

Wij eten vandaag lasagne. Lekker met parmezaanse kaas 😋

De geroosterde spitskool gisteren was heerlijk. Voor herhaling vatbaar. Ik had zelf ongeroosterde hele hazelnoten geroosterd in de oven en die waren heerlijk. Had nog een kleine portie als lunch vanmiddag. Opgewarmd met wat cherrytomaatjes erbij.

Zometeen sporten en daarna lekker snel en makkelijk een zak van Hak met Chili sin carne. Ik bak er nog wat champignons en rode paprika bij om erdoorheen te mikken

operatie goed gegaan, Afrodite?

Vandaag gebakken krieltjes, bloemkool en Duits biefstukje. 

Koreveen schreef op 03-02-2022 om 1

operatie goed gegaan, Afrodite?

Hier ben ik ook benieuwd naar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.