Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-01-2022 om 18:12

ik zou een currysoepje maken, maar de currypasta die ik had, vond ik niet heel lekker. En toen vond ik nog pindasaus in de koeling en heb ik dat er door gedaan. Nou, dat smaakte wel goed. 

Kip piri piri met gegrillde puntpaprika's en gebakken champignons 

Ik maakte vanavond een snijbonenstamppotje met een saucijs en honing-mosterdjus. Had verder nog allerlei plannen om alvast wat lunches voor komende week voor te bereiden, maar de dag liep een beetje anders dus toen was de tijd op. Morgen maar even kijken tussen de thuiswerkdag door.

Ik heb gisteren helemaal niet terug gelezen. Sterkte, Afrodite. Wat verdrietig dat een kind krijgen zo'n moeilijke weg voor je is. Ik hoop dat het jullie gaat lukken! 

Oh, wat we eten vandaag: De Vader doet iets met drie koekenpannen, aardappelen, schnitzels en gegrom en de middelste zoon heeft salade en boontjes gemaakt. 

Dank voor alle knuffels en lieve berichtjes, dat doet me goed   

Vanavond maak ik een prutje van roerbakgroente, gehakt en daarbij gaat rijst. Waarschijnlijk leuk ik de roerbak op met ketjap. Liefst ook knoflook, maar ik ga vanavond ook sporten, dus laat ik maar aardig zijn voor de andere dames in mijn sportgroepje 

Dolfje

Dolfje

31-01-2022 om 08:19 Topicstarter

Hier wordt het een stamppot. Denk met prei en  erbij een tartaartje met jus met kastanjechampignons.

Ik was gisteren uit eten bij een Italiaan. Ik had kalfsvlees in gorgonzola saus. Was lekker maar de aankleding een beetje karig. 
Vandaag eten we aardappel uit de oven (of gebakken). Met broccoli en een kaasschelp. 

Hartige taart vanavond, met bloemkool, broccoli, cashewnoten en brie. Maak ik al jaren met enige regelmaat weer omdat het goed in de smaak valt. Vanavond heeft lief een tentamen, dus hij moet vroeg eten. Dat gaat met hartige taart prima, wij warmen het tegen onze etenstijd gewoon weer even op in de oven.

Enchiladas met kip, paprika's en mais. Uit de oven met kaas erover en een lepeltje crème fraiche erbij.

Dolma's, chipolatas, ratatouille, salade.

Quiche met witlof, ui, ham, kruiden en brie. En wat pomme duchesse erbij.

Zelfgemaakte pizza. 

alvast voor morgen klaargezet:
witlofsalade met quinoa, gerookte amandelen, paprika, olijven, ui, komkommer en olijfolie/balsamico

En

Boboti

Nu heb ik dus écht geen zin meer om avondeten te koken.  Ik gooi leg wel iets van groenten op een bakplaat met Catalaanse worstjes ertussen. 

Lunch was de andere helft van de witlofsalade.

Ik ga vanavond voor de verandering maar weereens uiteten 😂

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.