Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
afrodite05
18-01-2022 om 08:00
Voor vanavond heb ik kip en spitskool, maar ik moet nog even bedenken met welke kruiden etc ik dat ga opleuken. Chilisaus kan, of iets met ketjap... zat ook te denken aan iets met nootjes erdoor, cashewnoten of katjang pedis, maar daarvoor moet ik dan nog even langs de winkel. Weet niet of ik daar zin in heb. Ach, ik heb nog even om erover na te denken.
Ik begin de dag in elk geval met een paracetamol, sporten was toch wat heftig voor mijn lijf na al die tijd en daarnaast begint te menstruatiepijn op te zetten. Het sporten wil ik wel weer vaker gaan doen, want ondanks de spierpijn voelde het wel goed.
Wobbelkont
18-01-2022 om 09:50
Ik ga straks sucade opzetten! Die eer ik vanavond gedeeltelijk met rijst en geroosterde wortels uit de oven. Heb er nou al zin in 
ToetieToover
18-01-2022 om 11:05
Fijn Drakenvlieg, croissantjes eten! Ik hoop dat ze goed vallen. @Afrodite, sporten aanpassen aan ‘hormonenterror’ is een goed idee. Even rustig aan.
Vandaag scholfilet met zadenmix en een halve baguette met kaas, champignons en uiringen.
En
Zak wokgroentemix, garnalen en opgebakken zilvervliesrijst met oa kurkuma.
JtM
18-01-2022 om 11:34
Vriend en ik eten vandaag romige penne met prei en courgette.
Voor zoon bakken we een hamburger met doperwten/wortelen en wat aardappeltjes. Hij vind prei echt niet lekker dus als we een maaltijd eten waar veel prei in zit maken we voor hem iets anders.
Koreveen
18-01-2022 om 12:40
De take away zondag was heerlijk. Maar veel te veel dus vanavond eten we de kliekjes en ik maak er een bak rauwkost bij. Lekker makkelijk na het sporten.
Gisteren witlofstampje met gerookte zalm.
GeorgieBrown
18-01-2022 om 16:33
Leuk dat 't een succes was, KV. Nieuw restaurant voor jullie?
Gisteren was ik vrij laat thuis. Dus een snelle egg fried rice gemaakt met veel groente. En dat heb ik gegeten met veel sriracha. Want deze keer was het goed aangekomen van Pieter Pot.
Vandaag maak ik witloftaart met gorgonzola (jouw food(m)eet recept, KV). En een spinazie salade erbij. Deeg ligt al te rusten in de koelkast.
Dewi-Sri
18-01-2022 om 17:38
Mijn versie van pad thai, ook wel weer eens lekker. Heb alleen geen pinda's in huis, dus ik probeer het maar eens met gehakte walnoten.
Ninoea
18-01-2022 om 20:14
Sukadelapjes uit de slowcooker (recept keukenliefde.nl) met fluweelzachte aardappelpuree uit de oven (recept ah) en rode kool met appel
Was heerlijk.