Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zalm, courgette, cherry-tomaatjes
Daarbij een saus van mascarpone, parmezaan en citroen. 

Dolfje

Dolfje

13-01-2022 om 15:04 Topicstarter

Moeder belde af want verkouden dus nu maak ik een soort van kipshoarma en dat eten we met sla, tomaat en feta met pitabroodjes.

Bami met gebakken 

Laatst heb ik hartige taart gemaakt met prei en spekjes, omdat de prei nodig op moest. Nu moet de diepvries nodig leeg, dus heb ik die hartige taart ontdooid

Nou vandaag maar weer eens gerookte zalm, met fried yellow rice en ijsbergsla met yoghurtdressing en geroosterde zadenmix.

En

Roodlof salade met amandelen, paprika, ui, komkommer, olijven en vinaigrette.

en

Ovengeroosterd glutenvrij brood met kruidenolie en ui, pompoen en wortel. Zachte geitenkaas erbij als het klaar is. 

Klinkt allemaal weer lekker. Vanavond gaan we hier broodjes shoarma met salade en veel knoflook eten. 

Brienne schreef op 13-01-2022 om 15:13:

[..]

Ei

Dat was toch even spannend, met de reclame ertussen😆

Malloczero schreef op 13-01-2022 om 17:23:

[..]

Dat was toch even spannend, met de reclame ertussen😆

🤣

afrodite05 schreef op 13-01-2022 om 15:30:

Laatst heb ik hartige taart gemaakt met prei en spekjes, omdat de prei nodig op moest. Nu moet de diepvries nodig leeg, dus heb ik die hartige taart ontdooid

Dus allebei gezellig aan de hartige taart 😋

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-01-2022 om 17:39

hier gemarineerde kiphaasjes met opbakaardappeltjes en sla

Vooraf wat rauwe zalm en tonijn met sojasaus, en gebakken coquilles met limoenrasp en -sap.
Dan voor echtgenoot wildzwijnstoof met aardappelpuree en spruitjes. Voor mij kaasschnitzel met veldsla en nog een paar overgebleven pommes duchesse. Alles een beetje in het kader van "het moet op" (behalve de vis, die heb ik net gehaald).
Morgen maak ik weer gazpacho, voor de vitamientjes en omdat ik er zo dol op ben. Voor echtgenoot rodekool met gehaktbal en gewone gekookte piepertjes.

Ik moet echt zorgen dat de ijskast en de vriezer zo langzamerhand leegraken, want binnenkort vertrekken we voor onbepaalde tijd naar Frankrijk op huizenjacht. Allebei geboosterd en altijd uitgerust met mondkapjes en desinfecterende handgel.

Wij aten pita shoarma met friet en salade. Met knoflooksaus.

Vandaag een drukke dag gehad èn vanmorgen mijn medicatie vergeten. Ik ben gesloopt. Mijn man doet boodschappen en haalt pizza. 

yette schreef op 13-01-2022 om 19:05:

Vandaag een drukke dag gehad èn vanmorgen mijn medicatie vergeten. Ik ben gesloopt. Mijn man doet boodschappen en haalt pizza.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.