Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-12-2021 om 16:48

maaltijdsalade met geitenkaas

Spruitjes, gewokt met appel, ui, pastinaak, walnoot en pancetta, erbij spicy/zoete aardappelpuree met verkruimelde feta.

En vanmiddag was het: soep (knolselderij-mosterdsoep) met zelfgebakken kwarkbollen (met gedroogde tomaat en italiaanse kruiden).

Nasi met roerbakgroenten en groentela-restjes, satésaus, omelet en vegetarische stukjes. Was erg lekker. En de groentela is weer opgeruimd

Wat een lekkere dingen zie ik hier voorbij komen! Ik at vandaag en gisteren pompoensoep met stokbrood en aioli. 

Foutje

vrouw92 schreef op 13-12-2021 om 20:00:

Wat een lekkere dingen zie ik hier voorbij komen! Ik at vandaag en gisteren pompoensoep met stokbrood en aioli.

Dat wil ik van de week ook maken 😋

broccoli kaas van maggi 

Gegratineerde bloemkool met vegan kaas, zoete aardappel friet en iglo pittige nep kip strips.

Dolfje

Dolfje

14-12-2021 om 07:45 Topicstarter

Vandaag wortelstampot met spekjes erdoor en een stukje beenham erbij.

Ga deze week ruimte maken in de diepvries voor de kerstperiode. 
Vandaag Surinaamse bami en morgen snert. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

14-12-2021 om 08:24

Kippendijen in de oven met zoete aardappel, ui, wortel en paprika (misschien nog wat rammenas). 
Geroosterde spitskool en pomme duchesse. 

Hier moet ook ruimte gemaakt worden voor de kerst. Uit de vriezer lamsgoulash ik kook er rijst bij.

Vanavond simpel vanwege de zwemles van zoontje. We eten macaroni met zelfgemaakte tomatensaus.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-12-2021 om 10:03

lasagne 

Boerenkool, ligt een portie uit de vriezer te ontdooien. 
Kwam er net achter dat één van de voorraad rookworsten heel snel op moet. Jammer zeg. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.