Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
redbulletje
11-12-2021 om 19:25
Geroerbakken boerenkool met ontbijtspek en een klodder mosterd en garnalen in een zelfgemaakte wijnsaus.
MijnNaamIsHaas73
11-12-2021 om 20:58
Wij hebben vanavond ge-gourmet. Man en kinderen zitten nog in quarantaine dus we hadden wel iets gezelligs verdiend.
DownrightChinchilla41
11-12-2021 om 21:53
Mama-Inge schreef op 11-12-2021 om 14:41:
Zelfgemaakte erwtensoep met roggebrood
Hier morgen, nu al trek in.
yette
12-12-2021 om 06:40
Ik vond dat koken voor je ouders van Afrodite zo'n goed idee dat ik middelste zoon gisteren heb gevraagd voor het eten te zorgen
Het werden pannenkoeken. Dat eten we zelden want ik hou er niet zo van, maar voor de rest van het gezin was het feest.
Vandaag 'verse' pizza's van de super en speciaalbiertjes.
Morgen weer gezond.
afrodite05
12-12-2021 om 08:06
yette schreef op 12-12-2021 om 06:40:
Ik vond dat koken voor je ouders van Afrodite zo'n goed idee dat ik middelste zoon gisteren heb gevraagd voor het eten te zorgen
Het werden pannenkoeken. Dat eten we zelden want ik hou er niet zo van, maar voor de rest van het gezin was het feest.
Vandaag 'verse' pizza's van de super en speciaalbiertjes.
Morgen weer gezond.
Haha fijn dat ik een inspiratiebron voor je was!
Ik ga vandaag dus naar mijn ouders, waarschijnlijk pas laat in de middag thuis, anders gaan zij me alles voorzetten wat ik voor hen heb gemaakt en dat is dus juist niet de bedoeling.
Ik denk dat ik straks gehakt ontdooi zodat ik voor onszelf een snelle chili con carne kan maken. Heb nog een paprika, ui en champignons liggen en verschillende soorten bonen, dus qua groente komt dat ook wel goed.
Die nieuwe champignonsnijder doet z'n werk trouwens prima! Tevreden over, nog nooit zo snel champignonsoep kunnen maken.
Dolfje
12-12-2021 om 08:30
Ik heb nog geen idee. Heb niet echt iets gepland voor vandaag. Heb ook echt geen inspiratie of ergens zin in. Alweer 2 nachten wakker gelegen 
Teigera
12-12-2021 om 09:13
He gets Dolfje. Daar is de nacht niet voor bedoeld.
Wij eten vanavond erwtensoep, slinger straks de slowcooker aan. Niet geinspireerd door degenen die het toevallig gisteravond al aten, was al gepland, wel echt passend bij dit frisse en druilerige weer.
FaithfulDuck87
12-12-2021 om 09:17
ik weet het ook nog niet, zo eerst maar sporten en dan eens zien wat ik nog heb liggen/op moet.
anijsblokje
12-12-2021 om 09:47
Grappig, al die erwtensoep! Ik vind het daarvoor echt te warm.
Hier vanavond ovenschotel van zoete aardappel met ui, gember, tomaat, veel rode peper en pinda.