Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wij aten vandaag lasagne van spinazie en zalm. 

Wij aten andijvie met kaassaus, gekookte aardappelen en een hamburger.

@wobbelkont: ik dacht aan ras el hanout, maar ik ben vast veel te laat nu

Wij aten vanavond tagliatelle met sausje van gerookte zalm, zongedroogde tomaten, uitje, knoflook en Parmezaanse kaas. En een bergje broccoli. Was lekker! 

Vanavond staat er een ovenschotel op het menu. Gehakt, rodekool en puree. Hopelijk lukt het om hem vanmiddag al te maken tussen werk door, dan heb ik het vanavond makkelijk. 

Dolfje

Dolfje

02-12-2021 om 07:59 Topicstarter

Ik maak een soort van nasi zoals van de Chinees en kip met boontjes in ik denk pindasaus.

Spaghetti alla puttanesca èn spaghetti alla gigolo (zelfverzonnen variant op hoerenpasta - met chorizo ipv vis) met een compensatiesalade.

Er liggen een eenzame paprika en courgette in de groentela, dus het wordt een makkelijke pasta vanavond.

Vandaag een vega bami

Vanavond staat er een ovenschotel op het menu. Gehakt, rodekool en puree. Hopelijk lukt het om hem vanmiddag al te maken tussen werk door, dan heb ik het vanavond makkelijk. 

yette schreef op 02-12-2021 om 08:02:

Spaghetti alla puttanesca èn spaghetti alla gigolo (zelfverzonnen variant op hoerenpasta - met chorizo ipv vis) met een compensatiesalade.

Haha gigolopasta, geniaal! Zowel de naam als de variant, ga ik ook eens proberen! 

Rijst met kipsaté en wokgroenten 

Saaie AVG hier: gebakken aardappels, bloemkool en een kaasschelp/spinaziekaasrondo

Vanavond een vegetarische curry met vega wokblokjes, bimi, champignons en bosui. Eet er zilvervliesrijst bij.

Restje boboti met haricots verts en opgebakken aardappels.

En

Maaltijdsoep: tomatenbasis met witte reuzenbonen, salami, prei, ui, groene erwtenfusilli, parmezaanse kaas.

Besprenkeld met italiaanse kruidenolie (olijfolie met gevijzelde knoflook, rozemarijn, tijm, oregano). 

Zadencrackers erbij, belegd met nog meer salami. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-12-2021 om 17:38

eigen gemaakte chinese tomatensoep met verse gember en kip. Hierbij een paar crackers

Dolfje

Dolfje

02-12-2021 om 18:03 Topicstarter

Mijn eten was lekker. Kom er alleen achter dat ik vergeten ben boontjes erdoor te doen  wel ui, bosui en taugé maar de boontjes liggen nog in de diepvries..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.