Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sushi

Lees ik terug, zie ik dat ik iets was vergeten: Moos gefeliciteerd en Teigera ook! Beter laat dan nooit. Dat leren we wel, met Corona, feestjes uitstellen enzo. 

Anyway wij bouwen vanavond een patatfeestje: ovenpatat met satésaus, mayo en een rauw uitje.

Eerder vandaag scholfilets met een salade van waterkers met knoflooksaus en grove broodcroutons uit de oven.

En nu oefen ik alvast voor Sinterklaasavond met warme chocomel en slagroom. Met zelfgebakken pepernoten en een bordspel. 

Wat een heerlijke zondagmiddag Toetie! En jammer van je afspraak Alice, maar beter dat het nu blijkt dan dat je daar corona had opgelopen.

Wij eten vanavond rode kool met aardappelen en hachee. Zin in.

Wij doen een hapjes buffet 
Stokbrood, salade, kruidenboter 
Saté, kip, soep

Balen Alice! Hoop dat je nichtje niet heel ziek is! 

Hier vanavond curry met lam, bataat en linzen. Gooi er op het laatst wat gekookte eieren door voor de moeilijke eter en vanwege een spontane gast - dan is het in elk geval genoeg. Erbij boontjes met tomaat op Indiase wijze en basmati. Misschien heb ik ook nog wat naan liggen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-11-2021 om 18:19

MijnNaamIsHaas73 schreef op 28-11-2021 om 14:18:

Wat een heerlijke zondagmiddag Toetie! En jammer van je afspraak Alice, maar beter dat het nu blijkt dan dat je daar corona had opgelopen.

Wij eten vanavond rode kool met aardappelen en hachee. Zin in.

Inderdaad... we zijn wel ff creatief geweest en cadeautjes gebracht (maar dus niet binnen), ook bij zus want tweeling dus allebrlei morgen jarig.

Nou ja onverwacht toch thuis vanavond, heb een lekkerbekje en zoete aardappelfrietjes in oven en airfryer gesmeten, komkommer erbij. Beetje makkelijk vanavond, vind het wel best...

Al heel lang keek ik er naar uit, maar vandaag eindelijk weer eens lasagne gemaakt. Een verspakket dit keer. Wederom erg lekker! Morgen weer  

Pokebowl met zalm, paprika, wortel, courgette en komkommer. 

Hier kapucijners met rijst, spekjes en een slavink. En een flinke schep zilveruitjes.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-11-2021 om 20:24

2 kipschnitzels..

Wij aten worteltjes, gekookte aardappelen en een stukje kip met spek erom heen.

Lekker over de grens uit eten geweest met m'n moeder. Ik had kaaskroketten vooraf en 'n mixed grill als hoofdgerecht. Het heeft goed gesmaakt en bij m'n mams die corona heeft gehad smaakte het ook weer als vanouds. 

GeorgieBrown schreef op 27-11-2021 om 17:08:

[..]

Nou, ik ben weleens vergeten spinazie te kopen toen ik een spinazieschotel ging maken.

zou mij ook gebeuren.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-11-2021 om 07:26

Regendrup. schreef op 28-11-2021 om 22:49:

[..]

zou mij ook gebeuren.

Idd herkenbaar, is mij zelfs wel eens gebeurt alleen ik weet niet meer met wat...

Pasta-kliek uit de oven. Met veel kaas. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.