Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
RoosOpJeHoed schreef op 27-11-2021 om 16:34:

Op verzoek van de vierjarige hier in huis eten wij hotdogs in de vorm van raceauto's. Ik maak er sla bij en neem een Rennie voor toe

Herfstappeltaart schreef op 27-11-2021 om 14:49:

Vandaag een preiquiche met prei (duh), erwtjes, spekjes en feta.

Nou, ik ben weleens vergeten spinazie te kopen toen ik een spinazieschotel ging maken. 

Gefeliciteerd met de jongste, Teig!

Ik heb nog gekookte rijst en ik had gisteren een spitskool meegenomen. Ik ga koolrolletjes maken. De rijst gaat erin met spinazie(-achtige groente), ui, gerasptje kaas, dille en peterselie. En dan even in de oven met wat bouillon erover. Een recept uit een oldschool vegetarisch kookboekje van mijn broer. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-11-2021 om 17:16

ik heb vanmiddag peanutbutter nogacups gemaakt en die zijn me toch lekker. Alleen niet zo goed voor de lijn. Maar niet meer van snoepen, want anders hoef ik straks geen warm eten meer. 

Dolfje

Dolfje

27-11-2021 om 17:18 Topicstarter

Klinkt lekker GB!

Man heeft gehaktballen en vlees voor stoofvlees mee.

Ik gok dat we dus vandaag balletjes in tomatensaus met puree en groene bonen eten.
En morgen stoofvlees met friet en witlof.

En dat ik dat allemaal mag klaarmaken .

Aardappelschijfjes, spinazie, black Angus rosbieflapje. 

Grappig, die hotdog auto's! 

GeorgieBrown schreef op 27-11-2021 om 17:08:

[..]

Nou, ik ben weleens vergeten spinazie te kopen toen ik een spinazieschotel ging maken.

GeorgieBrown schreef op 27-11-2021 om 17:08:

[..]

TanSwallow86

TanSwallow86

27-11-2021 om 19:03

Op dit moment niks, nog geen trek, ben laat opgestaan en laat middageten gehad, dus nu nog echt geen trek

Dolfje

Dolfje

28-11-2021 om 09:00 Topicstarter

Ik denk dat ik pannenkoeken  ga bakken vanavond. Maar goed het is nog vroeg dus misschien verzin ik wat anders 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-11-2021 om 09:13

Ik eet bij mijn broer vanavond dus ik weet niet wat ik ga eten.

anijsblokje schreef op 27-11-2021 om 12:47:

@Alice: Ben benieuwd of het pizza wordt!

@Tuinfluiter: Fantastisch dat je zelf stokbrood bakt! Dan kan het verder al niet meer misgaan, veel plezier vanavond.

Hier staat pompoenlasagne met oa spinazie en paddestoelen op het menu. Nooit eerder gemaakt, dus ben benieuwd. Een deel is bestemd voor in de vriezer.

Ik bak graag brood en als je het vaak doet krijg je er handigheid in en is het niet zoveel werk.

Die lasagne klinkt erg lekker sowieso vind ik de combinatie van pompoen en paddestoelen erg lekker. 

Vanavond eten we zalm uit het rookoventje pasta met courgettesaus en peentjes en peterseliewortel.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-11-2021 om 09:56

k**k**K**k*tterdek*tcorona, broer belde net af, nichtje is met een zelftest positief getest, morgen officiele test en het gaat niet door vanavond. Dit vind ik echt niet leuk....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.