Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Iets met basmati (die op dit moment kookt met een stukje gember, wat cardamompitjes en een paar blaadjes djeroek poeroet). Wil het vanavond bakken met iig een uitje, stukjes snijboon, courgette, doperwtjes en wat ingelegde citroen erdoor. Erbij mergues en gepofte tomaatjes. 

Dolfje

Dolfje

23-11-2021 om 16:23 Topicstarter

Ik heb een soepje gemaakt van champignons, courgette en tomaat en die net opgegeten en neem een boterham met een gebakken ei mee.
Man heeft een bakje curry uit de diepvries.

Moos, hoe is het afgelopen met je haveryoghurt experiment? 

Ik maak een poke bowl denk ik. Met gestoomde boontjes met sesam dressing. En gegrilde shii take met teriyaki saus, gestoomde spinazie en avocado. Mss een eitje. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-11-2021 om 17:04

Aardappeltaart met geitenkaas en een herfstsalade

Hutspot met verse worst 

Friezinnetje schreef op 23-11-2021 om 17:04:

Aardappeltaart met geitenkaas en een herfstsalade

Hoe maak je die klaar?

Brienne schreef op 23-11-2021 om 14:31:

Wraps met groenten, saus en rulgehakt Vega. Dat laatste nog nooit gehad en ik zeg nx tegen de rest van het gezin, kijken of iemand het opmerkt...

Ja! Gelukt!

Iedereen vond het heerlijk, Vega rulgehakt wordt een blijvertje! 

spicy rundergehaktballetjes met satesaus en broccoli

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-11-2021 om 18:00

Ik maak krieltjessalade met mediteraanse kip. (HelloFreshrecept, heb het toch opgezegd, morgen komt de laatste. Ik vind koken leuk en ik verzin het liever zelf)

Brienne schreef op 23-11-2021 om 17:39:

[..]

Ja! Gelukt!

Iedereen vond het heerlijk, Vega rulgehakt wordt een blijvertje!

Heb je het uiteindelijk wel gezegd, of blijft het geheim? 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-11-2021 om 18:47

Broodjebrie schreef op 23-11-2021 om 17:28:

[..]

Hoe maak je die klaar?

Schijfjes aardappel, in springvorm doen, met wat uien ertussen. Paar eieren kloppen met wat room en zout en peper. Deze bakken in de oven. Laatste 10 minuten er geitenkaas op doen en nog mee verwarmen.

anijsblokje schreef op 23-11-2021 om 18:34:

[..]

Heb je het uiteindelijk wel gezegd, of blijft het geheim?

Wel gezegd hoor, nadat iedereen zei dat het heerlijk was. 

Vanavond uiensoep vooraf, daarna spaghetti en toe bitterkoekjespudding. Na bijna zeven jaar wekelijks op dinsdag bij mijn ouders eten, is het nu klaar: mijn jongste kind wordt dit weekend 4 en gaat dus naar school. Geen opa en oma meer op de dinsdag! Best gek hoor. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

23-11-2021 om 20:27

Teigera schreef op 23-11-2021 om 20:23:

Vanavond uiensoep vooraf, daarna spaghetti en toe bitterkoekjespudding. Na bijna zeven jaar wekelijks op dinsdag bij mijn ouders eten, is het nu klaar: mijn jongste kind wordt dit weekend 4 en gaat dus naar school. Geen opa en oma meer op de dinsdag! Best gek hoor.

Alle 3 lekker!! 

Ik had tussen de middag uiensoep uit de vriezer (even snel tussen het werk door) Vanavond lasagne en straks nog Griekse yoghurt met fruit. 

Teigera schreef op 23-11-2021 om 20:23:

Kan ik me helemaal voorstellen!

Wel een leuke nieuwe periode 🙂

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.