Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
FaithfulDuck87
18-11-2021 om 18:04
Friezinnetje schreef op 18-11-2021 om 07:58:
rijst met kip-saté
hmm, dat gaat de prullenbak in. Had de kip al gebakken, met een uitje en doe pindasaus erin (kant en klaar) en proef het en denk, hmmm vreemd smaakje. Kijk ik naar de houdbaarheidsdatum, is ie 2 maanden over de datum. En gisteren gekocht!
Winkel gebeld (ben in afwachting van test) en uitgelegd. Krijg een nieuwe en nieuwe kipfilet, want ja, ook weggooien. Stond nog 1 in het schap, dus was wel duidelijk. Excuus gekregen van bedrijfsleider.
Nu een loempia in de airfryer, maar wel zonder pindasaus
Broodjebrie
18-11-2021 om 18:19
Friezinnetje schreef op 18-11-2021 om 18:04:
[..]
hmm, dat gaat de prullenbak in. Had de kip al gebakken, met een uitje en doe pindasaus erin (kant en klaar) en proef het en denk, hmmm vreemd smaakje. Kijk ik naar de houdbaarheidsdatum, is ie 2 maanden over de datum. En gisteren gekocht!
Winkel gebeld (ben in afwachting van test) en uitgelegd. Krijg een nieuwe en nieuwe kipfilet, want ja, ook weggooien. Stond nog 1 in het schap, dus was wel duidelijk. Excuus gekregen van bedrijfsleider.
![]()
Bizar! Wel netjes dat ze excuus hebben aangeboden.
Elmie
18-11-2021 om 18:32
[..]
![]()
Ah zonde! Morgen in de herhaling? 😁
FaithfulDuck87
18-11-2021 om 18:42
Elmie schreef op 18-11-2021 om 18:32:
[..]
Ah zonde! Morgen in de herhaling? 😁
mag nog niet naar de winkel
Morgenmiddag pas testen, dus dat wordt volgende week wel. Geen probleem
FaithfulDuck87
18-11-2021 om 18:44
Broodjebrie schreef op 18-11-2021 om 18:19:
[..]
Bizar! Wel netjes dat ze excuus hebben aangeboden.
ja, ze zei meteen: nou kan bijna niet, want wordt allemaal gecheckt. Dus verteld welke saus en welk merk. Is ze er meteen heen gelopen en verrek stond nog eentje. Dus dat was wel mooi, want had geen bon meer of zo. En ook geen probleem om het te vergoeden hoor en dan ook nog de kipfilet die ik er gratis bij krijg. Dus dat netjes geregeld.
Had alleen flink de balen, want hele dag via teams cursus gehad, dus lekker makkelijk eten bedacht. Dan is het extra balen als het zo gaat.
Elmie
18-11-2021 om 18:47
Friezinnetje schreef op 18-11-2021 om 18:42:
[..]
mag nog niet naar de winkel
Morgenmiddag pas testen, dus dat wordt volgende week wel. Geen probleem
O ja, oeps dat zei je al 😎 Maar netjes opgelost van de winkel.
AggressiveReindeer87
18-11-2021 om 19:01
[..]
![]()
😲😲😲 Dit vind ik echt heel erg, 2 maanden over datum... zeer slechte zaak...
Herfstappeltaart
18-11-2021 om 19:07
[..]
![]()
O dat is netjes opgelost!
Broodjebrie
18-11-2021 om 19:49
Friezinnetje schreef op 18-11-2021 om 18:44:
[..]
ja, ze zei meteen: nou kan bijna niet, want wordt allemaal gecheckt. Dus verteld welke saus en welk merk. Is ze er meteen heen gelopen en verrek stond nog eentje. Dus dat was wel mooi, want had geen bon meer of zo. En ook geen probleem om het te vergoeden hoor en dan ook nog de kipfilet die ik er gratis bij krijg. Dus dat netjes geregeld.
Had alleen flink de balen, want hele dag via teams cursus gehad, dus lekker makkelijk eten bedacht. Dan is het extra balen als het zo gaat.
Lijkt mijn supermarkt wel, ik had daar een tijdje geleden ook iets gehaald, trek dezelfde avond die zak open en denk; wat smaakt die chips toch raar. Een maand over datum! Wtf.. Normaal check ik nooit de datum op chips etc. maar als ik in die winkel kom toch maar wel.
Snap dat je baalt, na zo'n dag is het niet tof als het dan zo gaat met je eten.
Wobbelkont
18-11-2021 om 20:47
Ik had vandaag ook een bleehhh-momentje. Ons mam maakte altijd lasagne met alleen ui en champignons als groenten (oke, en rucola voor erbij). Had ze er vandaag toch een paar zakken roerbakgroenten doorheen gegooid. Heel m’n zin in lasagne meteen weg
En ja, ik weet dat groenten gezond zijn, maar ik had toch zin in de ouderwetse lasagne met alleen champignons, gemaakt met pakjes en zakjes.
Ach, ik heb weer gegeten zullen we maar zeggen.
Moosey
18-11-2021 om 21:25
Wauw Friezin, was dat rauwe kipfilet? Bizar, dat is maar 3 dagen houdbaar. Hoe je er dan een maand overheen kijkt begrijp ik echt niet.
Ik maakte pasta met gesmoorde ui en venkel, bimi, een restje rookworst meegebakken, en parmezaan en walnoten erover. Was echt heel erg lekker.
FaithfulDuck87
18-11-2021 om 21:29
Moosey schreef op 18-11-2021 om 21:25:
Wauw Friezin, was dat rauwe kipfilet? Bizar, dat is maar 3 dagen houdbaar. Hoe je er dan een maand overheen kijkt begrijp ik echt niet.
Ik maakte pasta met gesmoorde ui en venkel, bimi, een restje rookworst meegebakken, en parmezaan en walnoten erover. Was echt heel erg lekker.
nee het ging om de kant en klare satésaus
Moosey
18-11-2021 om 21:40
Ohhhhh ik dacht al
Kon me ook niet voorstellen dat je dat niet meteen rook..