Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dolfje

Dolfje

18-11-2021 om 07:56 Topicstarter

Beenham met wortelstampot en uienjus denk ik.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-11-2021 om 07:58

rijst met kip-saté

Lasagne met spinazie. Even kant en klaar, heb vandaag besloten om even niet te koken.

Ik moet werken, neem een bakje uit de vriezer mee met nasi, boontjes en vegetarische sate. Lief en de frutjes eten wraps met vega kipstuckjes, bonen, mais en rauwkost. 

Vandaag weer naar huis. Alleen op vakantie is mij goed bevallen! Vanavond eet ik lasagne bij ons pap&mam. 

Snert vandaag, ik verheug me er nu al op.

Ongeschilde aardappelpartjes met ui van de bakplaat, keuze uit vis of een Gelderse schijf, salade van rucola, bietjes en schapenfeta. 

En voor wie wil, ananasgelei en/of Turkse yoghurt toe. 

Net de pannenkoeken als lunch gegeten, dus eindelijk is het restje ontbijtspek op. 

Vanavond een simpele wokschotel van wokgroente, runderreepjes en noodles. Ik zag hier zo vaak noodles voorbij komen, dus ik raakte geïnspireerd. 

bami met saté 

afrodite05 schreef op 17-11-2021 om 22:28:

[..]

Gesprekken gingen prima, allemaal tevreden ouders gelukkig. Nu was dit ook een soort kennismaking met mij als mentor, dus weinig bijzonders, maar ik maak me toch altijd druk om dit soort gesprekken. Duurt ook altijd lang, zit 10x hetzelfde te vertellen (ja de klas is leuk, ja ze hebben het naar hun zin, ja we besteden aandacht aan huiswerk maken en plannen). Nog een avondje en dan is het weer klaar.

Mooi!

Wij eten spruitjes, zelfgemaakte appelmoes, gekookte aardappelen. Man en ik een tartaartje erbij. Zoontje een hamburger.

TanSwallow86

TanSwallow86

18-11-2021 om 15:00

Karbonade, noodles en saté saus

Verse pasta, pesto, kip en broccoli. 

Witlofovenschotel met ham, kaas en aardappelpuree

Speklapje, aardappelen en spinazie 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.