Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ben zojuist aangekomen in Disneyland Parijs 

Om 21:30 gereserveerd bij een van de restaurants in het hotel. Het is een all-you-can-eat restaurant. Ben benieuwd naar de kwaliteit van het eten. De kamer is prachtig! - en dat mag ook wel voor de prijs

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-11-2021 om 19:42

Veel plezier Wobbel

Klinkt goed allemaal, Dolf

ik was zaterdag in Haarlem met vriendinnen. Eerst naar een prachtig museum geweest. Daar geluncht met een klein formaat pizza parmaham. ‘s Avonds heerlijke lamskofte met goede tomatensaus, tzatziki en jasmijnrijst. 
Gister en vandaag aten we deze heerlijke https://foxilicious.nl/super-snelle-linzencurry/ met naanbrood 

Dolfje

Dolfje

16-11-2021 om 07:55 Topicstarter

Man eet curry met noodles en kip en ik een restje van de soep van gisteren en een boterham.

Ik ga met kipgehakt kiphamburgers maken. Die gaan op een afbakbroodje en daarnaast maak ik een Griekse salade van komkommer, tomaat, paprika, ui en natuurlijk olijven en feta. 

Afhankelijk van hoeveel puf ik vanmiddag heb, gaan we met pannenkoeken lunchen.

Vette hap met doperwten en appelmoes. 

vandaag 

Portobello gevuld met tijm, geitenkaas en zadenmix plus pompoensoep geserveerd met knoflookyoghurt 

En

Hutspot van wortel, pastinaak, aardappel, zoete aardappel, uien en in roomboter gebakken makreel. Met mosterd.  

Portobello, Toetie...dat is ook wel weer een keer een idee. Dankje voor de inspiratie. 

Ik eet vanavond waarschijnlijk geroosterde broccoli met gedroogde tomaat en olijven. Volkoren fussili (ik geloof dat dat open is nu) erbij. 

Gisteren gebakken aardappelen met een restje bloemkool, aangevuld met doperwten en een Valess schnitzel.

Vandaag bami met pindasaus, kroepoek en een gebakken ei.

Vanavond eten wij lasagne met Italiaanse groenten, zelfgemaakte tomatensaus, gehakt en geraspte kaas.

Gisteren aardappels met doperwten, worteltjes en een worstje gegeten
Vandaag soep met broodjes 

Salade carpacio met een stokbroodje kruidenboter. 

yette schreef op 16-11-2021 om 08:06:

Vette hap met doperwten en appelmoes.

Rijsnoedels met oa gemarineerde reepjes speklap, Chinese kool, paprika en peultjes. 

TanSwallow86

TanSwallow86

16-11-2021 om 13:59

Macaroni

Gebakken aardappeltjes, tomaat/komkommersalade en kipschnitzel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.