Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wij mikken vanavond een diepvriespizza in de oven. Man blij. Ik maak er een basic salade bij van ijsbergsla, tomaat, komkommer en mozzarella, dan ben ik qua groente-inname ook blij. Misschien gooi ik er nog wat pitten en zaadjes door, even checken of ik dat mag van het voedingscentrum.

shoarma met pitabroodjes en sla

Rijst met saté en zoetzure komkommersalade. 

Hier vandaag kropsla met tomaatjes, feta, pijnboom- en zonnebloempitten met daarbij aardappelkroketten uit de airfryer.

Teigera, ik ben geen goede fruit eter maar wél als ik het in gelatine maak, ik vind gelatinepudding wel iets hebben eigenlijk, gewiebel in een glaasje. 

Wat wij eten:

Vanmiddag restje risotto met restje kip en restje spinazie en toen vond ik dat er nog meer bij moest en dat werden groene aspergetips en een gekookt ei.

Vanavond tortilla chips opgebakken met cheddar en Mexicaans gekruide bonenmix met mais, ui, tomaat, crème fraîche, jalapeño,erbij ijsbergsla met knoflookdressing en/of avocado.

Ik  kaas en ik  bonen. Zou ik elke dag wel kunnen eten. Doe ik ook vast wel 

pompoensoep en kippetjes!

TanSwallow86

TanSwallow86

07-11-2021 om 16:45

Kippenbout 

Traybake met verschillende groenten, aardappelen en chipolata worstjes. En gisteren aten we plaattaart met gehakt, rode ui, oregano, paprika, aubergine en flink wat pepers.

Roti. Niet helemaal volgens origineel recept, maar wel lekker

Macaroni met gebakken uien, kaas en ham.

TanSwallow86

TanSwallow86

07-11-2021 om 20:11

HarleyQuin schreef op 07-11-2021 om 16:45:

Kippenbout

Altijd als ik een kippenbout eet, dan eet ik dat altijd met de handen, heb dan overal kippenjus zitten. Maar met zeep en water is het weer weg. Mag graag kluiven

HarleyQuin schreef op 07-11-2021 om 20:11:

[..]

Altijd als ik een kippenbout eet, dan eet ik dat altijd met de handen, heb dan overal kippenjus zitten. Maar met zeep en water is het weer weg. Mag graag kluiven

😋

Wat we vandaag eten, blijft een verrassing tot ik vanavond een To Good To Go pakket heb opgehaald bij de supermarkt. 

Gewoonlijk pik ik dan zo'n pakket op, bekijk even in de auto wat erin zit en loop indien nodig de supermarkt weer in om er een volledige maaltijd van te kunnen maken. 

Ben benieuwd!

Ik heb nog wat courgette en paprika in de koelkast liggen dus ik flans even pasta met tonijn in elkaar vanavond.

Dolfje

Dolfje

08-11-2021 om 08:02 Topicstarter

Wij eten de rest van de soep en een soort van Griekse salade erbij want komkommer en tomaten moeten op.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.