Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
Wobbelkont
01-11-2021 om 15:09
Catalaanse worstjes met broccoli en aardappelgratin. De aardappelgratin komt uit de koeling bij de AH, prima voor ‘n doordeweekse dag!
TanSwallow86
01-11-2021 om 15:48
HarleyQuin schreef op 01-11-2021 om 10:11:
Kippenbout met gebakken aardappel partjes
Gaat niet door
FaithfulDuck87
01-11-2021 om 17:17
hier kip-kaasschnitzel met gebakken aardappeltjes en salade met oa geitenkaas en zongedroogde tomaatjes
GeorgieBrown
01-11-2021 om 18:26
Oh is die site van Kayotic er niet meer? Ik weet dat die een tijd heel populair was aan de andere kant.
Dat etentje klinkt heel goed Teig!
Zaterdag aten we rode curry met groente en paddestoelen. Ik had van de laatste rode pepers oogst van het balkon zelf currypaste gemaakt. De rest heb ik ingevroren, omdat ik een beetje twijfelde aan de houdbaarheid van een zelfgemaakte versie. Het was lekker.
Gisteren hadden we paddestoelen risotto.
Vandaag eet ik in de oven geroosterde artisjok met een mosterd dipsausje. Brood erbij (nog veel over) evt. met zelfgemaakte hummus.
Dolfje
02-11-2021 om 08:17
Ik maak in mijn uurtjes pauze vanmiddag een spinazie-courgettesoep en neem een boterham en wat worteltjes mee om te knagen.
Man heeft naanbrood uit de diepvries gehaald en ik weet eigenlijk niet wat hij er verder bij eet.
Herfstappeltaart
02-11-2021 om 08:46
Vanavond een curry van zoete aardappel/prei/wortel,zwarte boontje/kokosmelk.
afrodite05
02-11-2021 om 10:13
Vanavond "zondigen" wij met een pak wereldgerechten. Beef shanghai, het moet even snel en makkelijk. Man moet waarschijnlijk koken, omdat ik vandaag veel afspraken heb en waarschijnlijk uitgeput ben, dus dan is een wereldgerecht met het recept op de verpakking een van de weinige dingen die man kan/wil maken terwijl ik lig te tukken. Man houdt niet zo van koken, vindt het maar ingewikkeld (en vooral fijn dat ik het wel heel leuk vind).