Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
Koreveen
31-10-2021 om 21:36
Klinkt heerlijk, Teig
Vrijdag aten we de No Fairytale tortilla’s gevuld met kip, chilibonen en paprika. Afgetopt met kaas en dan even in de oven en dan een klodder guacamole erop.
Zaterdag had ik een dubbele portie Kayotics pindakip gemaakt. De tweede portie eten we morgen.
Vanavond aten we nasi met foe yong hai en lekker veel tauge en wat pinda’s eroverheen
FaithfulDuck87
31-10-2021 om 22:14
wat koken veel van jullie uitgebreid zeg. Het water loopt me in de mond.
MijnNaamIsHaas73
01-11-2021 om 09:09
Hmm ik zit hier te watertanden van het etentje van Teigera, klinkt goed zeg!
Wij aten gisteren plaattaart met gegrilde groenten en feta, erbij salade van veldsla en rivolo tomaatjes. Vanavond boerenkoolstamp (uit de vriezer
) met rookworst.
watertoren
01-11-2021 om 09:19
Bloemkool met ham en kaas, gebakken aardappelschijfjes en varkenshaas.
Mok
01-11-2021 om 09:20
Hier regelmatig gepuzzel, want ik eet vegetarisch en man lust geen kaas. Vandaag wordt het andijviestamppot met gebakken tomaatjes en gerookte zalm.
Teigera
01-11-2021 om 09:23
Oeh Koreveen, die pindastoof is weer eens een goed idee!! Zo jammer dat haar site weg is.
Vanavond eten we supersimpel, pasta met rode saus, rundergehakt en roerbakgroenten. Worden de frutjes vast blij van
.
ToetieToover
01-11-2021 om 10:03
Vandaag wil ik dat etentje van Teigera
maar dat zit er niet in.
Dus dan maar iets ‘saais’ met kipfilethaasjes, paprika, uien, witte reuzenbonen en om het op te leuken wat harissa. Erbij ijsbergsla met pancetta, walnoten en kaas.
En soep met zadencrackers. Pompoensoep deze keer en kruidenroomkaas op de crackers.
Drakenvlieg
01-11-2021 om 10:25
Vanavond wordt het even makkelijk, weinig tijd om voor te bereiden.
Broodje hamburger met iig tomaat. Wilde ook plakjes gebakken courgette erbij (Jup, vreemde combi maar zooooo lekker), maar die waren op in de supermarkt ![]()
afrodite05
01-11-2021 om 12:01
Oeh dat etentje van Teigera klinkt goed!
Ik ga vanavond aardappelpuree maken met gewokte spinazie. Ik neem er zelf een stukje zalm bij, man (eet geen vis) krijgt er zo'n Duitse currywurst bij. Daar wordt hij gelukkig van 
yette
01-11-2021 om 12:13
Gisteren pizza gehaald bij een nieuwe afhaalpizzeria om de hoek. Geloof dat we een nieuwe favoriet hebben 
Vandaag bulgur-ratjetoe.