Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gisteren hebben we Arabische sperziebonen met kip en couscous gegeten. Lang geleden dat ik zo lekker gekookt had aldus partner. En eerlijk is eerlijk, het smaakte ook echt super lekker . Vanavond eten we een pasta met saus wat ooit bedacht is met restjes en we nu met enige regelmaat eten.

Wij eten zelfgemaakte pizza met tomatensaus, geraspte kaas, maïs, hamblokjes, ui, paprika en champignons.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-10-2021 om 11:22

gebakken aardappeltjes met salade en kipschnitzel

NollyPrat kabeljauw van de visboer met gebakken krieltjes en broccoli

Mama-Inge schreef op 30-10-2021 om 09:11:

Wij eten vandaag pannenkoeken

Hier ook, waarschijnlijk. Ik vind het meer pannenkoekenweer dan pizzaweer.

anijsblokje schreef op 30-10-2021 om 12:20:

[..]

Hier ook, waarschijnlijk. Ik vind het meer pannenkoekenweer dan pizzaweer.

Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen.

Ik had nog afbakbaguettes in de vriezer die eens op moeten. Vanavond snij ik die open en beleg ze met veel groente (tomaat, ui. puntpaprika) en een beetje geraspte kaas en bak ze dan af. Yoghurt met fruit toe en dat was het dan voor vandaag.

Mijn plan is gewijzigd want zoontje is ziek dus de pizza die hij graag lust, heb ik verplaatst naar morgen. Vanavond gebakken aardappelen, wortelen en kipfilet in satemarinade.

Elmie schreef op 30-10-2021 om 13:26:

Mijn plan is gewijzigd want zoontje is ziek dus de pizza die hij graag lust, heb ik verplaatst naar morgen. Vanavond gebakken aardappelen, wortelen en kipfilet in satemarinade.

Awww, sneu is dat, beterschap!

Wij eten bijna hetzelfde: gebakken aardappelen, wortels uit oven en kaasschnitzel.

Dank je!

Klinkt ook lekker 😋

Ik wilde eigenlijk kapucijners maken met spek, ui, rijst en zure komkommer, maar man heeft er geen zin in. Dus een Marokkaans-achtige stoof uit de diepvries getrokken. Volgens mij zat er rundvlees, courgette, aubergine, peen en abrikozen in. Erbij couscous. En misschien toch nog die komkommer...

Spinazie omelet met ui, knoflook, tomaat en mozzarella. 

Drakenvlieg schreef op 30-10-2021 om 11:01:

[..]

Klinkt erg goed, met een leuke aanvulling!

Hier vanavond lamsroti. Tijdje terug een extra portie gehaald en ingevroren (is lastig in de buurt te krijgen). Als het goed is gegaan met vriezen, ga ik de volgende keer weer dubbel halen

Wil ik ook!!!

Ooit was roti-lam 'makkelijk afhalen/bij Parbo eten' maar waar ik nu woon, moet je het zelf doen. En da's best een boel werk! 

Wij sten pompoensoep met stokbrood. De soep is een recept van Jamie Oliver, evt super lekker.

TanSwallow86

TanSwallow86

30-10-2021 om 19:57

Verse tagliatelle met kipblokjes en broccoli 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.