Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Meerdere restjes pasta met saus uit de vriezer.

Kipfilet met champignons en spruitjes uit de oven met een yoghurt-knoflooksausje en zelfgemaakte broodjes ernaast

Ik at gisteren als restjesverwerking een omelet met oa Chinese kool en veel komijn. Onverwacht lekker. Verder niets erbij wegens niet veel trek. 

Afgelopen weekend wilde ik socca maken met spinazie, (dus nog voor het genoemd werd in dit topic) maar dat was ik toen weer vergeten. Wie weet maak ik het morgen als lunch. 

Avondeten voor vandaag/morgen moet ik nog verzinnen. Ik zie alweer veel stamppot voorbij komen. Zelf vind ik het daarvoor nog te warm. Hoewel die zuurkool met paprika en feta laatst van ik geloof GB wel in mijn hoofd blijft rondspoken. Maar dat is dan ook geen stamppot. Pannenkoeken zijn ook wel weer een keer lekker, wie weet vrijdag of dit weekend ofzo. 

Dolfje

Dolfje

27-10-2021 om 08:20 Topicstarter

Ik heb laatst bij de Toko zakjes van het een of ander gekocht, weet zo even niet meer wat het is  , maar dat gooi ik door rulgebakken gehakt met paksoi en taugé en gebakken rijst.

Wij eten vanavond butter chicken, met vega kipstuckjes en sperziebonen. Naan erbij. 

Vanavond gewokte spitskool met een uitje en rulgebakken rundergehakt met shoarmakruiden. Erbij zilvervliesrijst en een kloddertje chilisaus.

Ga vanavond een hapjes buffet maken op verzoek van mijn man die jarig is. 
Cannoli pasta met vier soorten kaas (k&k), bruine fruitschaal, salade met warm gerookte zalm, stokbrood met verschillende soorten spreads. 

Chipolataworstjes met gegrilde groente (uit de diepvries, te lui om nu zelf te grillen) en bulgur. 

Brienne schreef op 27-10-2021 om 09:26:

Cannoli pasta met vier soorten kaas (k&k), bruine fruitschaal, salade met warm gerookte zalm, stokbrood met verschillende soorten spreads.

Wat is bruine fruitschaal 

Gefeliciteerd! 

Haha, ik moest even nadenken bij de bruine fruitschaal: welk fruit is dan bruin? Maar nu heb ik daar ook zin in! Gelukkig niet in huis, zou ook een beetje vreemd zijn, op dit tijdstip van de dag al gaan frituren/airfryeren 

Maki schreef op 27-10-2021 om 09:30:

[..]

Wat is bruine fruitschaal

Bitterballen/bittergarnituur

Vanavond een simpele wok met gamba’s, broccoli en kastanjechampignons. Lekker hoisin-sesam sausje erbij, en wat noodles!

Dolfje

Dolfje

27-10-2021 om 09:34 Topicstarter

Gefeliciteerd! Bruine fruitschaal 

Gefeliciteerd! En fijne dag 🌞

Wij eten andijvie met kaassaus, gekookte aardappelen en een slavink.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.