Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vandaag en morgen eten we erwtensoep, lekker met wat witbrood met boter er op.

Dolfje

Dolfje

25-10-2021 om 18:02 Topicstarter

afrodite05 schreef op 25-10-2021 om 10:49:

[..]

Beterschap met je kaak! Lastig, ook met eten, of heb je daar weinig last mee?

Hier een (zeer waarschijnlijk) weer mislukte poging om zwanger te raken. Word er moedeloos van. Dit was de derde terugplaatsing (ICSI), eerste twee zijn miskramen geworden. Voor mijn gevoel staat ons leven al een paar jaar op pauze, voel me vandaag erg zielig dus mag me er even aan overgeven. Kop omhoog komt morgen wel weer. Wie weet ga ik alsnog die cake bakken als troost, als ik niet te moe ben van alle extra hormonen die ik slik/spuit.

Ellori schreef op 25-10-2021 om 17:38:

Bedankt voor de inspiratie, nu heb ik daar ook zin in, ga het dit weekend klaarmaken. 

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft 
Hier de rest van het stoofvlees en bami van zaterdag

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

25-10-2021 om 18:35

Ellori schreef op 25-10-2021 om 17:38:

Oh lekker, dat ga ik van de week ook zeker maken. Ik heb er zo trek in Maar ipv witbrood, donkerbrood met oude kaas 

Hier kip ketjap met roerbakgroente en rijst.

Dolfje

Dolfje

25-10-2021 om 18:38 Topicstarter

Nu wil ik ook erwtensoep 

afrodite05 schreef op 25-10-2021 om 10:49:

[..]

Beterschap met je kaak! Lastig, ook met eten, of heb je daar weinig last mee?

Hier een (zeer waarschijnlijk) weer mislukte poging om zwanger te raken. Word er moedeloos van. Dit was de derde terugplaatsing (ICSI), eerste twee zijn miskramen geworden. Voor mijn gevoel staat ons leven al een paar jaar op pauze, voel me vandaag erg zielig dus mag me er even aan overgeven. Kop omhoog komt morgen wel weer. Wie weet ga ik alsnog die cake bakken als troost, als ik niet te moe ben van alle extra hormonen die ik slik/spuit.

😘 hier ook ervaring mee gehad. Ik hoop dat het net als met mij  uiteindelijk goed (8e tp was blijvend raak) afloopt en anders loopt dan je nu verwacht!

Wij hebben gekookte aardappelen met prei met kerriesaus en een stukje kip met spek erom gegeten.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-10-2021 om 19:16

Elmie schreef op 25-10-2021 om 18:53:

Wij hebben gekookte aardappelen met prei met kerriesaus en een stukje kip met spek erom gegeten.

oh zoiets maak ik binnenkort ook weer eens. En dan met pesto ertussen of zongedroogde tomaatjes

o dat klinkt ook lekker! Dat onthoud ik 😋

Friezinnetje schreef op 25-10-2021 om 19:16:

[..]

oh zoiets maak ik binnenkort ook weer eens. En dan met pesto ertussen of zongedroogde tomaatjes

Met wat (kruiden)roomkaas er tussen is ook errug lekker

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

25-10-2021 om 20:23

Ik kan zo genieten van een simpele stamppot prei met geraspte oude kaas en jus erdoor. Zo lekker. 

Avocado met sla.

Hè blijkbaar een rotdag voor veel meeschrijvers hier. Afrodite en Toetie,  veel sterkte. (Toetie ik zie weer allerlei lekkere dingen voorbij komen, wat is dat met dat kikkererwtenbeslag in paprika? Een soort met socca gevulde paprika?) Yette hopelijk op naar een goed herstel! 

Ik heb alleen maar dingen gegeten vandaag die ik al eerder had gepost! Dus verder weinig bij te dragen. Voor morgen als meeneemlunch weer eens een lekkere salade in elkaar gedraaid, dat was weer even geleden. 

voor de mensen die het nodig hebben 

Wij eten vandaag soep met broodjes 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.