Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oh jee Teig, had er even overheen gelezen! Hoop dat je het niet te erg te pakken hebt en zelfs een beetje kan genieten van je weekje rust. 

Dolfje

Dolfje

20-09-2021 om 08:18 Topicstarter

Wij eten vanavond op de camping en gaan straks fietsen en op de terugweg naar de jumbo. Het wordt iets simpels maar weet nog niet wat.

Bedankt voor jullie medeleven! We houden vol  

Vanavond eten we een bloemkoolovenschotel, met vegetarisch gehakt erdoor en aardappelschijfjes. Leek me een ideaal gerecht voor de kinderen. 

Sperziebonen uit de moestuin van mijn collega, zo lief, die had een hele emmer meegenomen waaruit iedereen een portie uit kon pakken. 
Met gekookte aardappelen en runderworstjes. 

Sterkte Teigera!

Wij aten zaterdag door JV en verkering gemaakte cheese burgers with all the trimmings, sla en frieten. Gisteren maakte ik gnocchi al forno met sjalot, courgette, aubergine, tomaat, mozza. Was allemaal erg lekker.

Vanavond gegrilde reefilet met paddenstoelen-pepersaus, aardappelkroketjes, broccoli et sla/rauwkost.

Uiteindelijk hebben we gisteren eten besteld, dus daar eten we de restjes van op (kip) met wat Italiaanse wokgroenten en krieltjes. 

Wij eten aardappels met gehaktbal en witte bonen in tomatensaus 

Pastasalade 

Mama-Inge schreef op 20-09-2021 om 13:22:

Wij eten aardappels met gehaktbal en witte bonen in tomatensaus

Echt? Uit zo’n potje? Ieuw 

DanGun schreef op 20-09-2021 om 13:23:

[..]

Smaken verschillen 

Dolfje

Dolfje

20-09-2021 om 13:37 Topicstarter

Mama-Inge schreef op 20-09-2021 om 13:26:

[..]

Smaken verschillen

Inderdaad. Ik eet dat ook nog wel eens. Misschien hooguit 1 x per jaar maar kan er ineens zin in hebben.

DanGun schreef op 20-09-2021 om 13:23:

[..]

Waar is dit nu voor nodig? We hoeven elkaars menu's toch niet lekker te vinden/goed te keuren?

Dolfje schreef op 20-09-2021 om 13:37:

[..]

Inderdaad. Ik eet dat ook nog wel eens. Misschien hooguit 1 x per jaar maar kan er ineens zin in hebben.

Zo gaat dat bij ons ook inderdaad 

Dolfje

Dolfje

20-09-2021 om 14:49 Topicstarter

Nu ik het hier gelezen heb kan ik het goed weer eens bestellen bij Picnic 

Wij aten net als een soort van lunch cranberry kwarktaart en een ander cranberry taartje met voor mij " oma's koffie"  met warme melk en man had " opa's koffie" met slagroom. 

Voor vanavond heb ik k&k champignonsoep, een caesar salade die we delen en we bakken elk eieren met voor man met ui, champignons en tomaat en voor mij alleen tomaat.

Bami denk ik. De bonen heb ik gisteren al gegeten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.