Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vandaag een goede kater - en dus de hele dag honger 

Heb mezelf vanavond getrakteerd (op het werk..) op frietjes, met satésaus & uitjes, en een frikandel, en een lekkere salade

Oh.. en collega had maar de helft van z’n schnitzel opgegeten. En toen at ik de andere helft met remoulade

Moussaka!

Wij hebben geen vaste eetdagen of tradities

Dolfje

Dolfje

19-09-2021 om 07:45 Topicstarter

Reflectione schreef op 18-09-2021 om 22:20:

Wij hebben geen vaste eetdagen of tradities

Wij ook niet echt.  Vroeger thuis was het op zaterdag wel vaak soep met broodjes ( knakworst oid) en op zondag een gegrilde kip met friet maar dat doet mijn moeder nu ook niet meer volgens mij.

Wij gaan vanavond uit eten. Vorig jaar ook in dat restaurant geweest en dat was toen heel lekker. 

Voor man en kinderen friet, en daarbij ook voor mij een gemengde salade, en een tomaten mozzarella salade, en gegrilde kip.

Ik eet een bakje uit de vriezer, met bloemkoolbroccolischotel. Lief en de frutjes eten ravioli met vijf kazen-saus en broccoli. 

Vanavond eet ik gewokte spruitjes met ketjap en sambal. Ik denk zilvervliesrijst en zelfgemaakte satésaus erbij. 

@Teigera: Wat rot dat je positief getest bent. Hopelijk krijg je er niet veel last van!

Rijst, rode curry met rund, aubergine en zoete aardappel (uit de vriezer) en groene curry met tempé, boontjes en courgette. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-09-2021 om 12:55

Kipsaté met salade en stokbrood wordt het vanavond.

AliceM1982 schreef op 19-09-2021 om 12:55:

Kipsaté met salade en stokbrood wordt het vanavond.

Oehh lekkerr!!

Friet hier. Met gegrilde kip, champignons en paprika, champignonsausje en een simpele salade erbij. 

macaroni 

Uit eten, naar een grillrestaurant. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-09-2021 om 14:11

Hier staat eigenijk een courgettelasagna op het menu, maar ik denk dat ik het ombouw naar spaghetti. Meer zin in

Kabeljauw in Noilly Prat saus, frietjes en broccoli

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.