Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gisteren Vietnamees eten laten bezorgen, ik was iets te enthousiast geweest met bestellen, dus vandaag eten we het weer. Heel vervelend 

Heb net alles gesneden, gehakt en gekneed voor mijn pittige mosterd-ui-peterselie-ketjap gehaktballetjes, dat staat nu lekker te trekken in  de koelkast, over een uurtje de balletjes rollen (ik maak nooit grote gehaktballen, ik haal er 12 uit een pond), weer laten opstijven en dan straks goed aanbraden voor een lekker buitenkantje, dan rustig laten pruttelen in het braadvocht met wat ketjap en grove mosterd.

Met een gemengde veldsla-salade en goed knapperig gebakken aardappeltjes.

Maki schreef op 12-09-2021 om 14:22:

Gisteren Vietnamees eten laten bezorgen, ik was iets te enthousiast geweest met bestellen, dus vandaag eten we het weer. Heel vervelend

Wat sneu nou toch 

Pizza vandaag 

Maki schreef op 12-09-2021 om 14:22:

Teveel Vietnamese loempiaatjes gekocht?

wij eten pannenkoeken 

Dolfje

Dolfje

12-09-2021 om 17:54 Topicstarter

Wij zaten rond de middag op een terras met cappuccino en cheesecake en een brownie. Later op een leuk terras bij een proeflokaal een paar biertjes en een borrelplank met lekkere kaas en daarna minikroketjes met kaas, groente en chorizo (3 verschillende niet in 1 kroket).
Nu zijn we net terug in het huisje en ga straks een blik soep opwarmen en dan eten we wat toastjes.

rionyriony schreef op 12-09-2021 om 15:41:

[..]

Teveel Vietnamese loempiaatjes gekocht?

Onder andere 

Vandaag een maaltijdsalade van cantaloupe met parmaham, mais, komkommer, rucola, pistachenoten en muntdressing. Kopje kippenbouillon met gember erbij om het warm te krijgen. 

En verder maak ik iets onduidelijks uit de vriezer. Het lijkt op iets tomatensauzerigs dus ik ga dat combineren met witte reuzenbonen, palmkool en feta. 

Lasagne 

Grappig wat jullie allemaal uit de vriezer toveren 😁

Wij eten sperziebonen, gebakken aardappels, komkommersalade en een rundervink.

Dolfje

Dolfje

13-09-2021 om 13:54 Topicstarter

Wij gaan weer uit eten vanavond in het dorp waar we vlakbij zitten.

wat een lekkere maaltijden allemaal.

vanavond heel simpel, hutspot. vrijdag dubbel portie gemaakt

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

13-09-2021 om 14:18

Varkenshaas gestoofd met uit,knoflook en champions in rode wijn, salade en aardappeltjes uit de oven. 

Gisteren éénpits macaroni met saus uit een potje en chorizo. 

Vandaag waarschijnlijk de tomaten die ik vanmorgen heb geoogst met dolma's en sardientjes. Maar eerst eens wat vrienden bezoeken ... wie weet heb ik daaraan wel genoeg 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.