Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
Regendrup.
28-08-2021 om 18:06
Aardappel anders zonder vlees maar met lekker veel groente (we eten het meestal met spekjes of gehakt, maar wil meer vega gaan eten dus nu lekker veel groenten erin).
Pepperoni
28-08-2021 om 18:43
Ik had pittige indonesische stoofvlees gemaakt. Hete boontjes en een roedjak manis. Met rijst 
Ninoea
28-08-2021 om 19:21
Wat een lekkere dingen allemaal! Fijn vooruitzicht dat de vakantie nog komt. Bij ons is morgen juist de laatste vakantiedag. Maandag beginnen de scholen en clubjes weer.
Wij aten witlof met ham, kaas en slagroom uit de oven met aardappelen. Onze jongste zoon heeft nog echt moeite met de smaak en kwam met het voorstel om er de lekkere pruimencompote van opa en oma bij te serveren. Dus hapje witlof ham/kaas, hapje aardappel, hapje compote. Dat bleek een goed voorstel want hij heeft zonder weerzin een best aardige hoeveelheid gegeten. Tot nu toe lukte steeds maar 1 hap.
DanGun
28-08-2021 om 19:50
Rendang met rijst. Vlees (sukadelappen) heeft zo’n 6 uur opgestaan. Lekker!
Voor morgen staat er nu kippenbouillon te trekken en ik heb kipkluifjes gegrild om te snacken de komende dagen.
Marty1984
28-08-2021 om 20:03
Een pak kant-en-klare bami met voor mij extra champignons, paprika en soja-scheuten en voor man brocolli.
MijnNaamIsHaas73
28-08-2021 om 23:21
Wij aten vanavond ook uit bij de Griek net als Teigera. En helemaal eens met jouw kijk op kinderen in restaurants, maar het blijft een uitdaging. Ik had een spies met ossenhaas, varkensvlees en kip. Maar eigenlijk zij. De bijgerechten het lekkerste, koolsalade, tzatziki en heerlijke rijst (en friet, maar die waren gewoon prima). Man en kinderen hadden ook nog een dessert besteld waarvan ik meegesnoept heb. Vooral de baklava en brownie waren heerlijk.
Oliviaa
29-08-2021 om 08:19
Gisteren was het saté en hamburger van bbq en salades. Vanavond word het iets van de cafetaria.
anijsblokje
29-08-2021 om 10:09
Hier staat vanavond chili sin carne op het menu. Het wordt niet helemaal volgens de regelen der kunst, maar wel lekker kleurrijk want ik heb regenboogwortels!
Pepperoni
29-08-2021 om 10:14
Kliekjesdag vandaag. Er is nog wat over van gisteren en wie daarna nog honger heeft kan snacks bakken of een pizza in de oven schuiven.
Dolfje
29-08-2021 om 10:32
Pizza dus. Had nog een klein bakje pastasaus in de diepvries dat gebruik ik als basis.
Bailey26
29-08-2021 om 11:11
Gisteren zalm en garnalen gegeten van de BBQ.
Vandaag eten wij bami met kipsaté en kroepoek.
Ted68
29-08-2021 om 11:51
Patatje oorlog ( niet van de frietboer), lamskoteletten, en spinazie salade.