Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

wij eten lasagne met zelfgemaakte tomatensaus 😋

Mag ik bij jou komen eten Yette? 😁

En anders wordt het gewoon gekookte aardappelen, sperziebonen en een sucadelapje.

Vandaag Beyond Meat burgers met vegan cheddar, aïoli, chutney van rode ui en komkommer. Lekker!

Klinkt goed Wobbelkont!

pasta romana

Sophia_! schreef op 23-08-2021 om 09:24:

[..]

Copycat 😁

Beter!

We hebben in de VS gewoond en daar was Taco Bell een van de favorieten van de kinderen. Dus toen we er laatst eentje tegen kwamen in Barcelona, heb ik meteen toegegeven. Maar het was toch echt niet wat we ons ervan herinnerden 

yette schreef op 23-08-2021 om 15:01:

[..]

Beter!

We hebben in de VS gewoond en daar was Taco Bell een van de favorieten van de kinderen. Dus toen we er laatst eentje tegen kwamen in Barcelona, heb ik meteen toegegeven. Maar het was toch echt niet wat we ons ervan herinnerden

Ik krijg vaak buikpijn van tacobell, ligt dat aan mij of het filiaal miss? Miss ook wel van al die kaas 😅

Vanavond krieltjes uit de oven, kip met ui en spek uit de oven en erbij wortel/doperwten.

stamppot rauwe andijvie met spekjes 

Gisteren uit eten en ik had kaaskroketjes en sliptongetjes en een Spaanse koffie toe. 

Vandaag gemarineerde panga en geroerbakte spruiten met ui, sambal en parmesan

Dolfje

Dolfje

24-08-2021 om 08:09 Topicstarter

Ik maak vanavond een traybake met merquez en champignons en tomaat.

Maaltijdsalade met appel, geitenkaas en walnoten. 

Wraps met aubergine, courgette, tomatenblokjes, feta, pijnboompitten en oregano, peper en beetje kaneel

Plaattaart met gehakt, rode ui, knoflook, paprika, rode peper, oregano en aubergine

Gemengde sla met krieltjes en varkenshaas

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.