Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
Moosey
19-08-2021 om 16:51
Oh, thanks voor de inspiratie Yette! Hoerenpasta it is. Nog even olijven scoren.
Mama-Inge
19-08-2021 om 17:10
We halen bij de Italiaan
Man kapsalon
Ik en jongste kapsalon
Oudste pizza salami
yette
19-08-2021 om 17:14
Brienne schreef op 19-08-2021 om 16:36:
[..]
Je bedoelt Boerenpasta😉
Nope. http://mademoisellefresita.blogspot.com/2010/11/hoerenpasta.html?m=1
redbulletje
19-08-2021 om 17:14
Rachel. schreef op 19-08-2021 om 16:47:
[..]
Wat fijn dat dat achter de rug is zeg! Ik ken het gevoel, man wat zat ik daar in zenuwen en met zweethandjes in de wachtkamer..
Er was een oudere mevrouw die met haar dochter van 30 mee was omdat ze het erg eng vond. Die dochter werd behandeld en haar moeder ging ondertussen mij gerust stellen want ze hoorde dat ik hetzelfde moest laten doen als haar dochter. Heel lief van haar, ze ging me helemaal gerust stellen. Vervolgens loopt dochter van 30 huilend die kamer uit met een hand op der wang...😫😫 daar ging mn vertrouwen! Meteen daarna moest ik. Door die dochter was ik me toch bang..
Nou uiteindelijk goed verdoofd en had precies hetzelfde gevoel zoals je het beschreef, ik had ook spoeling en pijnmedicatie, toen de verdoving begon uit te werken heb ik die in genomen, het voelt hooguit wat gevoelig maar die medicatie hielp erg goed hoor!
Ook ng een tip, spoel met lauw water na iedere maaltijd je mond, dat hielp bij mij echt want als er iets in ging zitten voelde ik het meteen, door dat spoelen na iedere maaltijd blijft het vuil daar ook weg en kan het rustig herstellen. En die mondspoeling die je op recept krijgt dies ook erg fijn, dood alle bacteriën.
Komt helemaal goed hoor! Fijn dat je het achter de rug hebt hee!
Ja, zeker fijn en ben nu ook minder bang om een implantaat te laten zetten nu het qua napijn enorm mee is gevallen, want het is wel een héél groot gat nu. Het is de grootste kies uit de onderkaak die weg is. Ik had dus gisteravond wel pijnmedicatie gepakt voor 't geval dat ik pijn kreeg, maar buiten een zeurend gevoel aan m'n tandvlees (wat ik ook heb als de tandarts tandsteen heeft verwijderd en geflost) ging het helemaal niet echt pijn doen. Ook prikt het niet als ik tandenpoets, spoel of citrus eet. Ben er dus goed vanaf gekomen 
Reflectione
19-08-2021 om 18:37
Stamppot boerenkool. Had er geen zin in, maar mijn mannen dachten er anders over
anijsblokje
19-08-2021 om 19:00
Zelfgemaakte tomatensoep met niet-zelfgemaakt overheerlijk volkoren zuurdesembrood.
Moosey
19-08-2021 om 21:41
Mijn hoerenpasta was echt heeeeerlijk. Nog een broodje erbij van mijn favoriete bakker om de restjes saus mee op te soppen en boontjes als sidedish. En nog lekker een restje om mee te lunchen morgen 
Pepperoni
19-08-2021 om 21:43
Ik voel me niet lekker vandaag en de rest van 't gezin was druk met van alles dus iedereen heeft gegeten waar ie zin in had. Zelf had ik kipsate met broodjes, en soep.
Koreveen
19-08-2021 om 21:56
RB, fijn dat het meeviel.
Moos, klinkt echt geweldig wat er allemaal uit de moestuin komt
Woensdag witlofstamppotje met gerookte zalm en dille. Blijft toch een topper.
Vandaag bloemkoolcurry met spinazie en een gekookt eitje
yette
20-08-2021 om 00:00
Moosey schreef op 19-08-2021 om 21:41:
Mijn hoerenpasta was echt heeeeerlijk. Nog een broodje erbij van mijn favoriete bakker om de restjes saus mee op te soppen en boontjes als sidedish. En nog lekker een restje om mee te lunchen morgen
Hier idem! Voor mij is het echt comfort food. Morgenmiddag hang ik op de bank onder een dekentje met een lekkere bak hoerenpasta ...
Heb er voor de verandering vandaag ook nog een gerookte makreel door gedaan. Was best een goed idee.
Dolfje
20-08-2021 om 08:38
Ik dacht dat ik nog chili con carne in de diepvries had voor in taco's vanavond maar dat is niet zo en heb ook geen gehakt meer dus dadelijk nadat ik naar de sportschool ben geweest eerst even halen en dat dan maken voor ik ga werken. Erbij sla en guacamole.
Teigera
20-08-2021 om 11:50
Ik maak vanavond pastasalade met pestodressing, avocado, tomaten, komkommer, spinazie en gerookte kip. En pijnboompitjes denk ik. Lief gaat een weekendje weg vanmiddag, pastasalade gaat er bij de frutjes altijd goed in dus dat is mooi makkelijk.
yette
20-08-2021 om 14:58
Aardappel, zoete aardappel, rode ui en pastinaak uit de oven, dikke knoflooksaus van uitgelekte Turkse yoghurt, chipolata's en een simpele salade met ijsbergsla en boontjes.