Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tomatensoep met afbak broodjes 

De frutjes en ik aten bij mijn ouders vanavond, kerrie-groentesoep vooraf en daarna spaghetti integrale met saus a la papa. Toe was er slagroomvla met blauwe bessen. Lief warmde een bakje Indiase curry met halloumi op uit de vriezer. 

Patatje Flip, kroketje. 

anijsblokje schreef op 10-08-2021 om 13:24:

Wie heeft broodbeleg uit de supermarkt nodig als je met diepvriestuinbonen, citroensap, olijfolie, knoflook, munt uit de tuin en chilipeper iets overheerlijks kunt maken voor op brood?

Vanavond eet ik falafel met volkoren pitabroodjes, zelfgemaakte knoflooksaus en een komkommersalade.

Wie heeft er dan nog brood bij nodig 

ToetieToover schreef op 10-08-2021 om 20:26:

[..]

Wie heeft er dan nog brood bij nodig

Dat hoeft inderdaad niet per se. Maar ik verdraag het heerlijke volkorenbrood van mijn bakker goed, en het is lekker! Dus, maak deze tuinbonenspread ook en bedank me later.

AcidicShark11

AcidicShark11

10-08-2021 om 21:24

Momenteel een bak watermeloen.
Was in de aanbieding dus zelf snijden en yada yada. En het is lekker.

Rose85 schreef op 10-08-2021 om 18:01:

Rode kool, aardappelen, balletje gehakt

Lekker! 

Hamburgers met zachte ui en aardappelen geroosterd in de oven en witlof en ik had ook nog maïskolven die op moesten.

bloemkoolroom ovenschotel

Spatzle met bloemkool en kaas vanavond. 

Dolfje

Dolfje

11-08-2021 om 08:56 Topicstarter

Ik heb gisteravond nog rijst gestoomd en maak er straks voor ik ga werken met paksoi, bosui en gehakt nasi goreng van. 

Lekker BBQen vanavond. 

Dolfje

Dolfje

11-08-2021 om 09:07 Topicstarter

watertoren schreef op 11-08-2021 om 08:57:

Lekker BBQen vanavond.

Dat gaan wij zaterdag doen. Dan moet ik werken en mag man aan de slag dus lekker makkelijk voor mij.

Couscous met broccoli en kipfilet vandaag, denk ik

Lekker en saai: aardappels, peultjes (of worteltjes, die heb ik ook nog) en een vegaburger.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.