Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dolfje

Dolfje

02-08-2021 om 14:33 Topicstarter

Wij zijn net thuis van ons weekendje weg. Het begon daar te regenen al hebben we nog wel buiten zitten ontbijten en gisteren de hele middag op het terras dus al met al meer zon gezien dan ik verwacht had.
Ik denk dat we vanavond simpel tosti’s en soep eten. Moet ook nog even iets verzinnen / uit de diepvries halen voor morgenavond want dan een dubbele dienst op het werk.

Vanwege het herfstweer een toepasselijke boerenkool vanavond

De afgelopen dagen uitbundig en overheerlijk in restaurants gegeten  en vanavond weer zelf koken. Het wordt  een stampot met chinese kool en gehakt erdoorheen en jus. 

De man maakt ouderwets pasta met tomaten-gehaktsaus. 

Lekker makkelijk: pannenkoeken

iemand nog recepten?wij staan vanaf woensdag voor het eerst op de camping met een 2 pit kooktoestel

Sunshinee schreef op 02-08-2021 om 18:22:

iemand nog recepten?wij staan vanaf woensdag voor het eerst op de camping met een 2 pit kooktoestel

Ja hoor, koude pastasalade, broodje hamburger, pasta met tomatensaus (ui, knof en anjovis aanfruiten en 2 blikken tomatenblokjes of pulpo erbij), risotto, salade nicoise.

Wij zijn ook op vakantie, en eten ook dat soort dingen. Gisteren heerlijk geluncht met vooraf een proeverij van vis/ garnalen/inktvis en als hoofdgerecht pasta al volgole, mijn lievelings  . Hopelijk snel weer uit eten!

Regendrup. schreef op 02-08-2021 om 14:33:

Vanwege het herfstweer een toepasselijke boerenkool vanavond

Lekker toch? Als het weer zo blijft maak ik deze week zuurkoolstamp en erwtensoep. Best zin in 😊

Biefstuk met sla en frietjes.

Wij aten vanavond gevulde pasta gegratineerd in de oven met spinazie, ricotta en mozzarella. 

Zalm en worteltjes

Teigera schreef op 02-08-2021 om 19:52:

Wij aten vanavond gevulde pasta gegratineerd in de oven met spinazie, ricotta en mozzarella.

Dat klinkt wel écht goddelijk.. heb je toevallig een recept 

Pasta met tomatensaus met paddestoelen en sesam-citroenboontjes. Oh, ook de zadencrackers gemaakt, ok maar nog niet zo lekker als van het restaurant De volgende keer maak ik ze met heel lijnzaad ipv gebroken en met relatief minder lijnzaad, vond dit in verhouding erg veel. En zal ns chiazaad aanschaffen idd. 

Wij aten vandaag aardappels met sperziebonen en een gehaktbal 

Regendrup. schreef op 02-08-2021 om 20:11:

[..]

Dat klinkt wel écht goddelijk.. heb je toevallig een recept

Beetje van Miljuschka, beetje van mezelf. We hadden zo'n bak verse gevulde pasta-dingetjes van Appie, qua groente heel flinke zak spinazie geroerbakt en erdoorheen geroerd. Anders vond ik het echt te ongezond worden. Met al die kaas is het flink machtig! Erg geschikt voor kinderen ook, bij mij zaten ze te smullen. 

Pesto tortellini ovenschotel: een makkelijk pastagerecht - Miljuschka

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.