Eten Eten

Eten

pokebowl bijgerecht

Sinds kort heb ik de pokebowl ontdekt. Ik vind het echt heel lekker.
Binnenkort willen we dat opnieuw bestellen, maar dan als avondeten. Nu denk ik dat niet iedereen aan een pokebowl genoeg heeft.(iedereen krijgt uiteraard zijn eigen pokebowl) Dus wil ik er nog iets bij serveren. Maar wat eet je er nou bij?


Ik zou vooral de poke bowl uitbreiden met voedzame ingrediënten. Dus niet zo zeer een bijgerecht, maar een aanvulling. En dan een beetje in de stijl van de poke bowl. Dus misschien extra bonen, of extra (volkoren) rijst. 

kun je ze daar niet in meerdere maten bestellen? Want zo'n ding is al een hele maaltijd. En ik moet bekennen dat ik er altijd ruim genoeg aan heb en bii één zaak hier ik zelfs de standaard met moeite op krijg. Ze vullen toch behoorlijk met al die rijst.

Chipndale

Chipndale

02-01-2022 om 15:46 Topicstarter

PhilDunphy schreef op 02-01-2022 om 15:39:

Ik zou vooral de poke bowl uitbreiden met voedzame ingrediënten. Dus niet zo zeer een bijgerecht, maar een aanvulling. En dan een beetje in de stijl van de poke bowl. Dus misschien extra bonen, of extra (volkoren) rijst.

Ik ga ze bestellen, maar zie niet dat ik dat erbij kan bestellen

Chipndale

Chipndale

02-01-2022 om 15:47 Topicstarter

Lollypopje schreef op 02-01-2022 om 15:44:

kun je ze daar niet in meerdere maten bestellen? Want zo'n ding is al een hele maaltijd. En ik moet bekennen dat ik er altijd ruim genoeg aan heb en bii één zaak hier ik zelfs de standaard met moeite op krijg. Ze vullen toch behoorlijk met al die rijst.

Ze hebben 1 maat. Ik heb ze vaker tussendoor gegeten en dan was het voor mij prima. Maar nu is het bedoeld als avondeten en ben bang dat het dan vooral voor mijn man te weinig is. 

Misschien een lekker stukje vis dan ofzo, als het een vegetarische poke bowl is?

Of wat kun je dan bestellen als bijgerecht, bij dat restaurant? 

Ik zou er een fatsoenlijk stuk vis bij doen en gebakken aardappels. Vind 't zelf enorm overrated. 

redbulletje schreef op 02-01-2022 om 15:54:

Ik zou er een fatsoenlijk stuk vis bij doen en gebakken aardappels. Vind 't zelf enorm overrated.

Jij hebt duidelijk weinig verstand van een pokebowl

in vegetarisch pokebowls zit ook weleens een ommelef. Misschien is dat een idee?

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

02-01-2022 om 16:14

Misosoep vooraf?

Sojabonen of mini loempia's zijn ook lekker als bijgerecht 

irmama schreef op 02-01-2022 om 16:07:

[..]

Jij hebt duidelijk weinig verstand van een pokebowl

Veel vulling weinig vis, maar goed ik ben nog nooit op Hawaii geweest en weet niet of ze het daar rijkelijker vullen met seafood. 

redbulletje schreef op 02-01-2022 om 16:22:

[..]

Veel vulling weinig vis, maar goed ik ben nog nooit op Hawaii geweest en weet niet of ze het daar rijkelijker vullen met seafood.

Ik ben 2 keer op Hawaii geweest en werkelijk nergens een pokebowl op de kaart zien staan  nu eet ik geen vis maar ook vegetarisch nergens gezien.

Wednesday schreef op 02-01-2022 om 16:14:

Misosoep vooraf?

Dat zou ik ook doen. Of ramen.

Als ik een maaltijdsalade maak eten we meestal wel soep vooraf.

Dolfje schreef op 02-01-2022 om 17:21:

[..]

Ik ben 2 keer op Hawaii geweest en werkelijk nergens een pokebowl op de kaart zien staan  

Gewoon een marketingtrucje dus voor een kom gebakken lucht 

Groenten in teriyaki?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.