Eten
Teigera
17-07-2021 om 08:45
Plaats hier je weekmenu
Gekopieerd van Viva, een topic waar je je weekmenu kunt plaatsen en die van anderen ter inspiratie kunt lezen.
Teigera
19-07-2026 om 17:49
Teigera schreef op 13-07-2026 om 08:32:
Ma: gevulde ravioli (spinazie kaas) met tomatenmascarponesaus, verse spinazie en tomaten, Parmezaan en geroosterde pijnboompitjes
Di: nasi met kipsaté (we krijgen aanschuivers)
Wo: lekkerbekje met broccoli en gebakken aardappeltjes
Do: köfte in tomatensaus, rijst
Vr: voorman enkindcurryworst in saus, met aardappeltjes en bloemkool - voor mij een restjebloemkoolovenschotel, man en ik gingen uit eten
Za:ramenwe gingen met z'n vieren uit eten
Zo: voor man en kind curryworst in saus, met aardappeltjes en sperziebonen - voor mij ook de aardappeltjes en sperziebonen maar dan met een pluimfeestburger
Ma: Indiase curry met kikkererwten, spinazie, vega kipstuckjes en naan ernaast
Di: pasta met gerookte zalm, broccoli, zongedroogde tomaten
Wo: wraps met krokante stukjes kip, avocado, tomaten, crème fraîche, komkommer
Do: moussaka met uiteraard aubergine en aardappelpuree, met ricotta ipv bechamel en vegetarisch gehakt
Vr: kung pao chicken
Za: pizza
Duufje
20-07-2026 om 09:40
Het wordt een beetje chaos deze week vrees ik. Laatste week voor de vakantie, allebei harstikke druk om werk zoveel mogelijk af te ronden, pleegkind komt het grootste deel van de week en dan zaterdag op vakantie.
Heerlijk vooruitzicht, maar tot die tijd is het behoorlijk aanpoten. Hello Fresh hebben we gepauzeerd tot na de vakantie, dus die helpt ons ook niet deze week ![]()
Vanavond eten we macaroni uit de vriezer
Dinsdag AGV - ik denk een stamppot rauwe andijvie met spekjes
Woensdag heeft kind een feestje, wij in principe ook maar ik vermoed dat we geen tijd hebben. Dan eten wij nasi uit de vriezer met een gebakken ei
Donderdag nog geen idee
Vrijdag een afhalertje bij schoonmoeder, zal wel een frietje met een snack worden
En daarna maak ik me er 3 weken helemaal niet druk om en zien we wel hoe alles loopt ![]()
Teigera
23-07-2026 om 21:26
Fijne vakantie Duufje!
Het weekmenu is hier gevolgd tm vandaag. Morgen wordt het echter geen kung pao chicken, dat is een gerecht van manlief en hij eet helemaal niet thuis morgen.
Vr: pasta met tomatensaus, courgette en gehaktballetjes - en veel kaas (eet samen met jongste)
Za: zelfgemaakte pizza
Zo: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1201214/filodeeg-galette-met-tomaten
Ma: Spaanse hapjes: empanada's, tortilla, Manchego-kaasje, rauwkost
Di: rode kool, Catalaanse worstjes, gebakken aardappelen
Wo: mag oudste koken
Do: kung pao chicken