Eten Eten

Eten

Lekkerste pizza uit de supermarkt.

Ik vind die grote van de AH lekker, de verse. Vooral de vierkazenvariant maar ook die met salami. Sowieso altijd zonder ananas en met een dunne bodem. Maar ik eet ze eigenlijk nooit. Eens per jaar misschien. Ik bestel ze ook nooit. 

Ik eet ze nooit vanwege het overvloedige zout erin maar American Pizza vind ik dan weer lekkerder dan die dunne korst die ombuigt als je hem naar je mond brengt. Ik zal wel vloeken in de Pizza-kerk als ik zeg dat ik Hawaii het lekkerst vind?

Er schijnen mensen te zijn die een date niet door laten gaan als die Pizza met ananas acceptabel vindt. 

Ik ben aangekomen alleen al van gezonde kost (ik bakte veel volkoren kaasbroodjes de laatste weken) dus pizza komt voorlopig niet in aanmerking als optie.

Due-scimmie

Due-scimmie

21-06-2026 om 13:57 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 21-06-2026 om 12:52:

In de AH folder van volgende week zie ik dat de Crosta Mollica pizza's volgende week in de aanbieding zijn, 25% korting.
Jullie hebben mij nu al lekker gemaakt, ik ga er straks nog een halen voor vanavond....

Nu zijn ze bij de Plus in  de aanbieding. Mocht je die in de buurt heben zitten.

Ja, de PLUS is zelfs dichterbij dan de AH.  Ik ga wel even kijken straks.
Dank, Due!

Schommelstoel schreef op 21-06-2026 om 10:17:

[..]

Crosta Mollica heeft ook kleinere pizza's, ongeveer de helft van de gewone qua formaat

ah goed om te weten. 

rionyriony schreef op 21-06-2026 om 13:40:

Ik eet ze nooit vanwege het overvloedige zout erin maar American Pizza vind ik dan weer lekkerder dan die dunne korst die ombuigt als je hem naar je mond brengt. Ik zal wel vloeken in de Pizza-kerk als ik zeg dat ik Hawaii het lekkerst vind?

Er schijnen mensen te zijn die een date niet door laten gaan als die Pizza met ananas acceptabel vindt.

Ik ben aangekomen alleen al van gezonde kost (ik bakte veel volkoren kaasbroodjes de laatste weken) dus pizza komt voorlopig niet in aanmerking als optie.

kaas is heel gezond idd, als je daar veel van eet 

Geheel eens met TO. Crosta Mollica Bosco. De enige pizza waar ik niet de neiging heb deze verder aan te kleden. 
Een tijd geleden had Albert Heijn een actie 2 halen 1 betalen voor de Crosta Mollica. Ik heb toen echt ongegeneerd veel exemplaren meegenomen, denk wel 20. Alles soorten meegenomen. Allemaal zonder doos in de vriezer gestouwd en nog weken daarna regelmatig een pizza de oven in. Heerlijk! 

De Bosco was er niet, ik heb een andere uitgezocht. 

Beterlaat2021! schreef op 21-06-2026 om 08:43:

Mijn voorkeur gaat uit naar pizza's met dún deeg, niet die hele dikke.
In Duitsland kopen we wel eens flammkuchen.

Mijn kinderen vinden pizza niet lekker maar ik koop tegenwoordig rollen flamkuchendeeg uit de koeling. Knip het deeg in 4 stukken, smeer er wat (huismerk) zuivelspread op en bestrooi het met spekreepjes en kaas (en eventueel ui). 15 minuutjes onder in een hete oven en smullen maar! Echt de absolute favoriet hier. Er wordt hier eigenlijk geen gewone pizza meer gegeten...

Hier ook - met afstand - Crosta Mollica.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.