Eten Eten

Eten

In navolging op gekke smaakcombinaties: Wat vind jij echt heel vies om te eten w.b.t. smaak?

En dan bedoel ik niet zozeer wat je onaangenaam vindt om te eten, bijv: slakken vind je naar om te eten, maar de smaak niet persé vies, maar vooral: wat vind jij écht een vieze smaak hebben.
Ik start:
- geitenkaas
- orgaanvlees


Salomewinterqueen schreef op 28-09-2021 om 18:00:

[..]

Uit wel tijdperk kom jij dan als ik vragen mag? Falafel is zo mainstream als maar zijn kan. Ik ken echt niemand die het niet eet of kent of niet weet dat het van kikkererwten is gemaakt. Ik maak vaak zelf falafel. Ik vind het heerlijk.

Ik vind 't dus ook goor. Heb 't 1 keer geprobeerd maar dat is meteen de laatste keer geweest vanwege de structuur /bite

Ik kan falafel eten maar vind het ook niet lekker. Ik wist ook niet dat het van kikkererwten werd gemaakt. Dat interesseerde mij ook niet omdat ik het niet lekker vind. 

Lekker, kikkererwten en falafel. 😋
 Ik ken het al heel lang, de vegetarische vette bek, pitabroodje falafel met knoflooksaus.
Waarschijnlijk gaan nu nog meer mensen gruwen! 

Salomewinterqueen schreef op 28-09-2021 om 18:00:

[..]

Uit wel tijdperk kom jij dan als ik vragen mag? Falafel is zo mainstream als maar zijn kan. Ik ken echt niemand die het niet eet of kent of niet weet dat het van kikkererwten is gemaakt. Ik maak vaak zelf falafel. Ik vind het heerlijk.

Ik ook niet hoor, denk niet dat ik het ooit gegeten heb.

HarleyQuin schreef op 28-09-2021 om 18:37:

[..]

Nee

Oh wow, ik ben serieus flabbergasted.

ik vind falafel heerlijk als het van een goeie tent komt, en heel vies en droog als het van een slechte tent komt. 

_melon schreef op 28-09-2021 om 17:47:

[..]

Ik hou van boter, melk, slagroomijs en karamelzeezout dus vermoedelijk heb ik daarom ook geen problemen met vooraf belegd brood.

Ik hou wel van al die melkproducten, maar van te voren klaar gemaakte boterhammen vind ik ook niet zo lekker. Ik eet ze echter wel op, mocht ik ze onverhoopt krijgen. 

Salomewinterqueen schreef op 28-09-2021 om 18:18:

[..]

maar je kent het wel toch en weet waar het van is gemaakt?

Ik vrees voor je dat het verhaal van watertoren ook van ergens jaren 90 is. Toen was het echt veel minder mainstream dan nu. 

Orgaanvlees, vis en zeevruchten, tuinbonen, boerenkool, paprika, bleekselderij, koolrabi, rode wijn. 

Echt vies: chocolade, koffie en alles waar alcohol in zit (hoewel ik het wel erg lekker vind als de alcohol verhit is, bv in wijnsaus)

SilverQuelea47

SilverQuelea47

28-09-2021 om 23:59

Auwereel schreef op 28-09-2021 om 20:02:

Lekker, kikkererwten en falafel. 😋
Ik ken het al heel lang, de vegetarische vette bek, pitabroodje falafel met knoflooksaus.
Waarschijnlijk gaan nu nog meer mensen gruwen!

Met rode ui, feta en Belgische mayo hier. Omnomnom. 

Kreeg gisteren weer een doosje. Vergezeld van de tekst: Dat vind jij als chocolade liefhebber zeker lekker. 
Nou nee dus. Chocolade heerlijk en dan het liefst puur. Heb nu weer een doosje staan met allerlei exotische vullingen. 🤢
Praline, slagroom of stukjes hazelnoot, vooruit en keer een after eight, gekker moet het niet worden. De eerste die ik gisteren in mijn mond stak had 3 lagen. Iets marsepein achtigs, room met iets fruitigs erdoor en dan nog iets van hele dikke jam of zo. 
Chocolade in de meest pure vorm aub

Bakblik schreef op 29-09-2021 om 07:19:

Kreeg gisteren weer een doosje. Vergezeld van de tekst: Dat vind jij als chocolade liefhebber zeker lekker.
Nou nee dus. Chocolade heerlijk en dan het liefst puur. Heb nu weer een doosje staan met allerlei exotische vullingen. 🤢
Praline, slagroom of stukjes hazelnoot, vooruit en keer een after eight, gekker moet het niet worden. De eerste die ik gisteren in mijn mond stak had 3 lagen. Iets marsepein achtigs, room met iets fruitigs erdoor en dan nog iets van hele dikke jam of zo.
Chocolade in de meest pure vorm aub

Ik zal je mijn adres sturen. 

Bakblik schreef op 29-09-2021 om 07:19:

Kreeg gisteren weer een doosje. Vergezeld van de tekst: Dat vind jij als chocolade liefhebber zeker lekker.
Nou nee dus. Chocolade heerlijk en dan het liefst puur. Heb nu weer een doosje staan met allerlei exotische vullingen. 🤢
Praline, slagroom of stukjes hazelnoot, vooruit en keer een after eight, gekker moet het niet worden. De eerste die ik gisteren in mijn mond stak had 3 lagen. Iets marsepein achtigs, room met iets fruitigs erdoor en dan nog iets van hele dikke jam of zo.
Chocolade in de meest pure vorm aub

Zonde is dat dan he😂

Ik krijg regelmatig doosje bonbons. Ik snijd ze met mesje open,bekijk de vulling en schuif t door naar man🙈😂

Mevrouw75 schreef op 28-09-2021 om 23:08:

[..]

Ik vrees voor je dat het verhaal van watertoren ook van ergens jaren 90 is. Toen was het echt veel minder mainstream dan nu.

Die vakantie in Egypte is een jaar of 7 geleden dat mijn man falafel bestelde. Ik denk dat het eten van kikkererwten en falafel meer bekent is onder vegetariers.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.