Eten Eten

Eten

Geen zin om te koken-maaltijd

Wieder schreef op 29-08-2026 om 18:01:

Pokebowl uit de supermarkt is als soep uit blik, niet te eten 😉. Als e pokebowl zelf maakt of afhaalt doe je erin wat je lekker vindt. Als ik geen zin heb om te koken maak ik een tosti ofzo, meer gaat het dan niet zijn. Als ik dan een pan op het vuur moet zetten een en ui moet snipperen, vind ik dat al teveel werk

Maar pokebowl zelf maken vind ik juist veel werk (wel lekker ). 

Tosti met soep doen wij overigens ook wel eens. Heerlijk. 

Neweve schreef op 30-08-2026 om 20:05:

[..]

Maar pokebowl zelf maken vind ik juist veel werk (wel lekker ).

Ja,  dat schat ik ook niet onder het geen-zin-in-koken voedsel,  maar ik werd getriggerd door supermarktpokebowl, dat is gewoon echt heel vies. Als je dat gegeten hebt en geen zelfgemaakte of van de pokebowlafhaal, weet je (in overdrachtelijke zijn) niet echt zeker dat je het niet lust 😉.  Maar dat vind ik ook echt teveel werk voor een luie dag 😅

Zeilboot schreef op 30-08-2026 om 18:51:

Geen zin om te koken en alleen thuis, dan kan ik gerust een maaltijd overslaan. 

Dit dus. Gewoon lekker niks, helemaal prima. Misschien later nog een beetje yoghurt, maar daar blijft het wel bij. Mag van mij eigenlijk wel een paar keer per week, maar daar wordt echtgenoot niet blij van.

Wieder schreef op 30-08-2026 om 21:28:

[..]

Ja, dat schat ik ook niet onder het geen-zin-in-koken voedsel, maar ik werd getriggerd door supermarktpokebowl, dat is gewoon echt heel vies. Als je dat gegeten hebt en geen zelfgemaakte of van de pokebowlafhaal, weet je (in overdrachtelijke zijn) niet echt zeker dat je het niet lust 😉. Maar dat vind ik ook echt teveel werk voor een luie dag 😅

Dat vind jij vies. Ik vind ze wel lekker. En ja, ik heb ze ook wel eens vers gehaald. Die waren nog lekkerder, maar ik vind die van de AH echt heel lekker. Maar ik vind soep uit een blik ook lekker. Ieder zijn ding hè. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.