Eten Eten

Eten

Garnalenkroketten

Poezenmeisje

Poezenmeisje

02-12-2025 om 19:25 Topicstarter

Ik heb onlangs een workshop eierballen maken gedaan en weet nu eindelijk hoe ik moet paneren.

Het recept voor garnalenkroketten staat al heel lang op mijn "to do list", maar het onbekende paneren hield me tegen. 
😄

Poezenmeisje

Poezenmeisje

02-12-2025 om 19:27 Topicstarter

Thuis kan ik ze natuurlijk 'gewoon frituren' in een pannetje met olie.

Bij mijn moeder kan dat niet. Vandaar mijn vraag over bereiden in de airfryer.

Poezenmeisje schreef op 02-12-2025 om 19:25:

Ik heb onlangs een workshop eierballen maken gedaan en weet nu eindelijk hoe ik moet paneren.

Het recept voor garnalenkroketten staat al heel lang op mijn "to do list", maar het onbekende paneren hield me tegen.
😄

Ik heb je een eierbal bericht gestuurd 

Poezenmeisje schreef op 02-12-2025 om 19:27:

Thuis kan ik ze natuurlijk 'gewoon frituren' in een pannetje met olie.

Bij mijn moeder kan dat niet. Vandaar mijn vraag over bereiden in de airfryer.

Wat is de reden dat het niet kan? Ik begrijp dat je graag iets lekkers voor je moeder wilt maken. Ik doe dat zelf ook graag, maar mijn moeder vraagt om appelkruimelkoek en crème brûlée enzo. Zou je een extra kookplaat kunnen meenemen, met desnoods een verlengsnoer en een pan, olie, alles?

Poezenmeisje

Poezenmeisje

02-12-2025 om 20:14 Topicstarter

ToetieToover schreef op 02-12-2025 om 20:11:

[..]

Wat is de reden dat het niet kan? Ik begrijp dat je graag iets lekkers voor je moeder wilt maken. Ik doe dat zelf ook graag, maar mijn moeder vraagt om appelkruimelkoek en crème brûlée enzo. Zou je een extra kookplaat kunnen meenemen, met desnoods een verlengsnoer en een pan, olie, alles?

Zit ik aan te denken. 😊

Of je koopt gewoon een simpele frituurpan en neemt die mee naar je moeder. Dan weet je in ieder geval dat het vet op de juiste temperatuur is. Is er niemand die je er één kan uitlenen voor deze gelegenheid? 

Poezenmeisje

Poezenmeisje

02-12-2025 om 22:03 Topicstarter

Ik.zal eens rondkijken, bedankt voor de tip. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.