Digital
RavIvaR
23-09-2026 om 14:16
Hyves
Hyves is terug.
Europees, zonder algoritme, niet al te veel reclames.
Zoals vanouds, al worden er ook vernieuwingen beloofd.
Wie heeft er al een account of wil er een aanmaken?
En is dit een reden om te beginnen met social media, te stoppen met facebook of wil je ze juist naast elkaar gebruiken?
Broadway
23-09-2026 om 14:18
ik heb me aangemeld en ga wel even kijken, maar ik durf er wel geld op te zetten dat dit even een leuke hype is die sneller dood is dan dat ze alle aanvragen toegelaten hebben
RavIvaR
23-09-2026 om 14:42
Ik ben er best benieuwd naar maar wil mijn facebook nog niet missen omdat ik daar nog vanalles volg.
Het lijken zo 2 verschillende platformen voor verschillende doelen. Want eerlijk is eerlijk, van vrienden zie ik nog maar weinig op facebook. En zelf deel ik er ook niet veel meer.
Ik kan me voorstellen dat de jeugd het 'te beperkt' kan vinden en de wat ouderen misschien juist prettig.
Tango
23-09-2026 om 14:44
Denk niet dat ik erop ga. Had het alleen gedaan als ik mijn vroegere account terug kon krijgen.
Grietje2
23-09-2026 om 15:05
Ik heb me aangemeld. Ga het als een soort dagboekje gebruiken met de wie wat waar. Ook zeer beperkt houden met vrienden.
facebook houd ik gewoon aan voor wat dingen die ik volg, hier post ik eigenlijk nooit iets op.
Grindelwald
23-09-2026 om 15:34
Ik meld mij niet aan. Instagram kost mij al tijd genoeg. Vond het altijd wel leuk toen.
RaSa
23-09-2026 om 16:36
Nostalgie. Alleen daarom zal ik misschien ooit wel een kijkje nemen. Maar echt een account waarmee ik iets doe verwacht ik niet. Heb nu ook geen enkele social media account.
Dutchgirly
23-09-2026 om 16:49
Ik had vroeger al geen Hyves. Ik ga er nu ook niet op. Ik heb helemaal geen behoefte aan méér social media.
CharlieB
23-09-2026 om 17:06
Ik vond het vroeger fantastisch als tiener. Lekker eindeloos onzinnig krabbelen naar elkaar, heerlijk. Maar die fase van toen, ben ik denk ik wel een beetje ben ontgroeid. En ik denk dat ik lekker wil vasthouden aan die nostalgische herinneringen van toen
Zeespiegel
23-09-2026 om 22:23
ik weer het nog niet. Ik vond Hyves vroeger wel leuker dan face book. Maar heb ik nu nog behoefte aan zulke dingen?
Dolfje
23-09-2026 om 22:27
Broadway schreef op 23-09-2026 om 14:18:
ik heb me aangemeld en ga wel even kijken, maar ik durf er wel geld op te zetten dat dit even een leuke hype is die sneller dood is dan dat ze alle aanvragen toegelaten hebben
Hier ook zo.