Digital Digital

Digital

App Store Apple Pay probleem

Ik heb Apple Pay op mijn telefoon, ik vul daar saldo op aan via iDeal. Nu wil ik een app kopen, heb ruim voldoende saldo, maar als ik de app wil installeren kom ik in een scherm waar ik mijn betaalmethoden kan aanpassen (Apple Pay staat daar met saldo en al bovenaan, ook geen foutmelding erbij ofzo) maar nergens kan zeggen: ja, betalen! En als ik op pijltje terug druk kom ik weer in de Appstore waar ik weer kan kiezen om de app te installeren en kom ik weer op hetzelfde scherm. Iemand die dit herkent? Het ligt niet aan de app die ik wil installeren, ik heb het ook al bij een andere gehad. 

Is het connected aan je creditcard die verlopen is of zo? Of een ander email adres. Zoiets was het bij man een keer.

Verbonden aan je cc dus, ik kon met geen mogelijkheid op het Nederlandse woord komen 

Moosey

Moosey

21-05-2025 om 21:48 Topicstarter

Nee, ik heb geen creditcard. Dus ik zet via iDeal krediet op mn Apple Pay en daar staat voldoende op. Echt zo gek, heb ook het gevoel dat ik iets heel sufs over het hoofd zie. Of m’n telefoon is misschien te oud?

telefoon even draaien? Ik heb het lettertype vrij groot staan waardoor soms niet alles zichtbaar is.. als ik mijn telefoon draai (landscape) is het ineens wel zichtbaar 

Moosey

Moosey

21-05-2025 om 22:05 Topicstarter

Nou, het is toch ineens wel gelukt. Heb een betaalmethode toegevoegd (mobiele telefoon) en nu installeerde ie ineens, zonder te vragen betaalmethode te verifiëren. Beats me..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.