Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Vaccinatiedrang of maatregelen voor iedereen om te voorkomen dat de IC's vol raken?

Peiling

Als jij de keus had, hoe zou je dan voorkomen dat de IC's weer vol raken?
210 stemmen
35%
50%
15%

mosterd

terdege

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

26-11-2021 om 11:19

Ysenda schreef op 26-11-2021 om 10:59:

terdege

Volgens mij zit je in het verkeerde topic

Coreopsis schreef op 26-11-2021 om 11:19:

[..]

Volgens mij zit je in het verkeerde topic

Ik ben nu Jinek aan het terugkijken. Ze hebben het over de twijfel telefoon. Eerste ochtend hadden ze 698 telefoontjes. Dat vind ik best positief, dus hopelijk gaat het helpen.

Het schiet niet zo op met het uitlekken vandaag, word er gewoon een beetje gespannen van. Ik wil weten waar we aan toe zijn! Slecht eigenlijk, dat het zo vanzelfsprekend is geworden dat alles voor de persconferentie al bekend is. 

Piratenkoningin schreef op 26-11-2021 om 13:55:

Het schiet niet zo op met het uitlekken vandaag, word er gewoon een beetje gespannen van. Ik wil weten waar we aan toe zijn! Slecht eigenlijk, dat het zo vanzelfsprekend is geworden dat alles voor de persconferentie al bekend is.

Net bekend. Ik word er niet heel hoopvol van

Avondlockdown vanaf zondag, mondkapjesplicht op scholen vanaf groep zes - https://nos.nl/l/2407144

Lollypopje schreef op 26-11-2021 om 14:21:

[..]

Avondlockdown vanaf zondag, mondkapjesplicht op scholen vanaf groep zes - https://nos.nl/l/2407144

Kan me niet voorstellen dat dat genoeg gaat zijn… 

Wat een halfbakken maatregelen weer 

jammer ik zag de hele tijd niks over sporten maar zit nu dat die ook om 17.00 dicht moeten dat wordt weer niet meer sporten. Overdag werk ik en de zaterdag zit vol met kinder lessen. 
Ik snap het trouwens wel hoor. Ook al baal Ik er van snap ik dat het nodig is en denk ik ook Dat het niet genoeg is. 

QuizzicalOpossum53

QuizzicalOpossum53

26-11-2021 om 14:39

Nou, ik gooi maar even iets positiefs erin
Ben heel blij dat de scholen open blijven. En ook de uni. 

En ja,  ik denk wel dat het voldoende is zo. Het hoeft niet naar 0. Een kleine daling helpt ons ook door de winter heen. En elke besmetting draagt bij aan de immuniteit

Drietje schreef op 26-11-2021 om 14:39:

Nou, ik gooi maar even iets positiefs erin
Ben heel blij dat de scholen open blijven. En ook de uni.

En ja, ik denk wel dat het voldoende is zo. Het hoeft niet naar 0. Een kleine daling helpt ons ook door de winter heen. En elke besmetting draagt bij aan de immuniteit

Voordat de stemming helemaal onder het vriespunt zakt  Met het eerste heel erg eens! En met het tweede hoop ik enorm dat je gelijk hebt. 

Verdorie, nu moet ik eerder naar de Action ! ( sarcasme modus uit )

WickedCurlew89

WickedCurlew89

26-11-2021 om 14:45

Is dit een fucking grap!?

Hier weer een besmetting in de klas, helft van de leerkrachten thuis maar vooral zo doorgaan, uurtje minder shoppen... Ja hoor dat gaat zoden aan de dijk zetten.

Schijt aan mensen die zorg nodig hebben, val maar dood.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

26-11-2021 om 14:49

Lollypopje schreef op 26-11-2021 om 14:21:

[..]

Blij dat de scholen open blijven. En een mondkapje was toch sowieso al verplicht, of was dat beleid van de school zelf?

Jammer dat er geen thuiswerkplicht wordt ingesteld.

Ik ben benieuwd of 2G er komt. Maar even kijken vanavond. Spannend!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.