Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Poll: niet gevaccineerd, geen recht op coronazorg.

Ik vind zelf dat ongevaccineerden geen recht hebben op coronazorg. Ik vind het een schande als zorgmedewerkers weer heel veel uren per dag moeten werken voor mensen die weigeren zich laten te vaccineren.  

Peiling

Ongevaccineerden coronazorg weigeren?
150 stemmen
21%
79%

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

07-10-2021 om 14:31

Nee waarom? Als straf of consequentie van niet vaccineren. Dat gaat veel te ver.

Je kunt mensen hun domheid niet verwijten, dus ik heb "nee" gestemd.

Nee, slaat nergens op.
Ga je dit dan ook doen bij rokers, alcoholisten, topsporters etc?

WickedCurlew89

WickedCurlew89

07-10-2021 om 15:00

Nee.

Dat gezegd hebbende: mensen die de dupe zijn van een overbelaste zorg door een te hoog aantal corona patiënten in ziekenhuizen worden wèl geweigerd en hun zorg uitgesteld, maar dat is geen officieel beleid dus daar kraait geen haan naar.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

07-10-2021 om 15:07

Wat wil je met dit soort topics over Corona? Rellen?

Caramelzeezoutchocola schreef op 07-10-2021 om 15:07:

Wat wil je met dit soort topics over Corona? Rellen?

Pfff inderdaad, vermoeiend.

TO, kun je je kruistocht niet ergens anders gaan voeren? Op Facebook ofzo.

Caramelzeezoutchocola schreef op 07-10-2021 om 15:07:

Wat wil je met dit soort topics over Corona? Rellen?

Eens, wat wil je nou bereiken TO en waarom steeds een nieuw reltopic openen? Je kunt je mening ook best in de andere topics kwijt, je standpunt is echt wel meer dan duidelijk namelijk. Nog even en ik erger me ook giga aan gevaccineerden met hun geschreeuw! 

11v11

11v11

07-10-2021 om 15:33 Topicstarter

Laten we gewoon on-topic blijven bij dit onderwerp. En niet beginnen over mij. 

11v11 schreef op 07-10-2021 om 15:33:

Laten we gewoon on-topic blijven bij dit onderwerp. En niet beginnen over mij.

Waarom is dit offtopic? Ik reageer op jouw mening en stel daar vragen over, dus vrij ontopic lijkt mij.

Nee. Mensen mogen nl altijd nog zelf kiezen of ze zich laten vaccineren. Corona is een ziekte, daar kies je niet voor omdat te krijgen. 
Omdat je je niet laat vaccineren ben je nog geen corona wappie/ontkenner.
Ik heb niet gevaccineerde vrienden om verschillende redenen. Mogen ze zelf weten. Ook heb ik een vriend die om medische redenen niet is gevaccineerd. Dat is al rot genoeg voor hem zou wat zijn als hij dan ook nog eens niet geholpen wordt.

Zijn er nog andere aanpassingen die je wil doen aan de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, of is dit het enige? Nemen we dat gelijk ook even mee.

Hetvrijewoord schreef op 07-10-2021 om 15:00:

Nee.

Dat gezegd hebbende: mensen die de dupe zijn van een overbelaste zorg door een te hoog aantal corona patiënten in ziekenhuizen worden wèl geweigerd en hun zorg uitgesteld, maar dat is geen officieel beleid dus daar kraait geen haan naar.

Dit.

11v11

11v11

07-10-2021 om 16:16 Topicstarter

MevrouwJack schreef op 07-10-2021 om 16:00:

Zijn er nog andere aanpassingen die je wil doen aan de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, of is dit het enige? Nemen we dat gelijk ook even mee.

We zitten in een pandemie, en daarom moeten er maatregelen genomen worden. Het aantal besmettingen van vandaag is alweer het hoogste in een maand. Daarom zijn vergaande gerichte maatregelen wat mij betreft een goed idee om te voorkomen dat de 1.8 miljoen ongevaccineerden de ziekenhuizen weer overbelasten. 

Caramelzeezoutchocola schreef op 07-10-2021 om 15:07:

Wat wil je met dit soort topics over Corona? Rellen?

Dat is vrij duidelijk.

En als het niet is om te rellen wordt het hoog tijd dat 11v11 hulp gaat zoeken vanwege zijn obsessieve gedrag

van mij mag iedereen zorg krijgen, maar ik baal wel enorm van de niet gevaccineerde Corona-patiënten op mijn IC. Inhaalzorg gaat moeizaam. En een volgende piek kunnen we ook niet meer aan. Bij 1150 patiënten op de IC ( dus alle patiënten) gaat code zwart voor alleen de IC in werking. Bij 1350 code zwart voor alle ziekenhuiszorg. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.