Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Langdurige klachten na Covid, wie ook? (gesloten)


Op het Viva forum kletsen we over onze klachten en revalidatie na onze positieve test.
Hier gaan we gezellig verder.
Iedereen met langdurige klachten is natuurlijk welkom om mee te schrijven

Infobericht: praat hier verder:

https://www.viafora.nl/forum/coronavirus-covid-19/langdurige-klachten-na-covid-deel-2


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sunlover, ben je verder nog opzoek naar tips en-of informatie? Er word heel hard gewerkt aan het verzamelen van meer informatie en het delen van expertise mbt long covid. 

Aangemeld! ik ben ondertussen 14 maanden verder na besmetting. Heb het topic op Viva niet gevolgd. 

Present

Sun.lover

Sun.lover

08-07-2021 om 17:17 Topicstarter

Viva-amber schreef op 08-07-2021 om 16:51:

Sunlover, ben je verder nog opzoek naar tips en-of informatie? Er word heel hard gewerkt aan het verzamelen van meer informatie en het delen van expertise mbt long covid.

ik ben inmiddels ruim 7 maanden onderweg en ga na een terugval weer vooruit met hulp van fysio en ergo. 
en op mijn werk zag de fysio, toen ik kortademig met medische mondmaskers werd, dat mijn ademhalingsspieren wel wat training konden gebruiken. En dat heeft ook heel erg geholpen.

Ik heb deze week een goede week:
- het werken ging goed
- ik ben begonnen met hardlopen (een van mijn grote hobbies voor ik ziek werd), les 1 van Evy
- ik ben gisteren bij een borrel en etentje van mijn werk geweest en dat ging goed
- ik heb vandaag 10 km gefietst op mijn racefiets.

Sun.lover

Sun.lover

08-07-2021 om 17:18 Topicstarter

Celestien schreef op 08-07-2021 om 16:53:

Aangemeld! ik ben ondertussen 14 maanden verder na besmetting. Heb het topic op Viva niet gevolgd.

welkom 

Ik ben 16 maanden ziek. Nog niet aan het werk, hoop in september te kunnen gaan beginnen met reïntegreren. 

Ik zit nu op 3 maanden, schrijf in het restklachten topic op Viva.

Vorige week gevaccineerd en ik hoop heel hard dat me dat een boost gaat geven

Mijn herstel ging langzaam, maar wel voorspoedig tot een zware terugval drie weken terug, waardoor ik weer opnieuw kon beginnen.

Deze week weer veel moe, maar vandaag weer een betere dag

Ook aangemeld! Fijn kunnen we hier verder! Afgelopen week ook weer een paar dagen moe. Deze week vakantie, varen op de friese meren! Lekker afschakelen en uitrusten.

Sun.lover

Sun.lover

09-07-2021 om 13:59 Topicstarter

Mactrees schreef op 08-07-2021 om 21:24:

Ook aangemeld! Fijn kunnen we hier verder! Afgelopen week ook weer een paar dagen moe. Deze week vakantie, varen op de friese meren! Lekker afschakelen en uitrusten.

wat heerlijk, geniet ervan!

Ik ben acht weken ziek. 

Sun.lover

Sun.lover

09-07-2021 om 23:14 Topicstarter

Pejeka schreef op 09-07-2021 om 21:42:

Ik ben acht weken ziek.

wat balen dat jij ook ziek bent geworden. 

Pejeka schreef op 09-07-2021 om 21:42:

Ik ben acht weken ziek.

hoe was je verloop en hoe gaat het nu?

Ik ben twee weken ziek geweest, twee weken halve dagen gewerkt en daarna meteen weer iets te druk en met volle kracht aan het werk gegaan. Op zich gaat het goed maar ik merk dat ik weer last heb van hoofdsuizen, een soort tinnitus, waar ik net vanaf was. Dat had ik opgelopen na een auto-ongeluk vorig jaar waar ik een soort van whiplash heb opgelopen. Dus een soort zachte witte ruis in mijn hoofd. Schijnt dat dit toch ook wel vaak voorkomt bij ex corona patiënten

Hoi 
ben er ook (weer), ook ik schreef mee in het restklachten topic op Viva. 

Mactrees geniet van je vakantie!


Anna-Claire, tinnitus heb ik al jaren (langer dan 10 jr) maar is met mijn long covid veeeeeeel erger geworden. Piep is veel harder en (dus) meer aanwezig. Ik kan heel weinig prikkels verdragen. 
Ben nu 4 maanden geleden besmet geweest, kan nog altijd niet werken. Heb ook een depressie gekregen waarvoor ik medicatie slik.
 
Heb inmiddels wel een 2e vaccinatie gehad, wel paar zware dagen gehad daarna (moe, hoofdpijn). 
Ook voor Corona kampte ik al met chronische pijnklachten en depressie en een sterk verhoogde prikkelgevoeligheid. 
M'n wereld was al vrij klein maar is nog veel kleiner geworden en ik heb het er moeilijk mee. 

Sunlover was kun je alweer veel!!! 
mij mag hopen dat ik dat niveau dit jaar nog ga bereiken....... 

Lollypopje, balen van je terugval, zo klote dat je dan weer zo het gevoel hebt helemaal opnieuw te moeten beginnen hè. Hopelijk helpt het, de prik. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.