Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Doutzen wants to live her life in sovereignty

Link verwijderd op verzoek van TO



Ik merk aan mezelf dat mijn begrip voor 'iedereens mening' op is. Tegen zoveel domheid en eenrichtingsverkeer en zeker vanuit een bekend persoon kan en wil ik niet op kunnen. Het is zenden, zenden, zenden wat ze doen en er valt geen gesprek mee te voeren en er is nul sprake van wederkerigheid. Dit soort veel te rijke en invloedrijke mensen geloven echt in de maakbaarheid van het leven. Als je roeptoeterd over eigen lijf en eigen keuze en save our children en moederhart en dan met onzin aankomt dat ze buiten de mainstream media haar antwoorden heeft gevonden dan ben je al mijn respect kwijt.
Hoe kunnen we dit soort mensen gewoon laten stoppen? Ga lekker terug de krochten van het internet in en hou je waffel. Dit riekt wat mij betreft naar opruiing en ik heb haar bericht dan ook gemeld. Ik ben klaar met iedereen die en publiek een podium zoekt en dan met internetwijsheden en zielige kreten over de ruggen van hun kindertjes gelijk proberen te halen. Terwijl de halve wereld in de hens staat. Maar ja: not in my backyard enzo...

Een keuze hebben, beste Doutzen, is een LUXE. Jouw hele leven lijkt in niets op die van het klootjesvolk. Het is makkelijk schreeuwen vanuit je miljoenenvilla want het zal je jeuken dat jij en Sunnery nooit meer geboekt worden omdat je weigert te testen en te vaxxen. Je hebt de zilvervloot toch allang binnen. Maar beste Doutzen: dat geldt niet voor jan met de pet he dat snap je hoop ik wel? Mensen zoals ik die elke ochtend vroeg opstaan om voor mensen zoals jij met hun domme domme keuzes te moeten zorgen als het mis gaat.


Hebben ze dan ook een privé vliegtuig? 

Eens. Ik merk sowieso wat ongedurigheid bij mezelf als weer eens iemand ‘de goede argumenten nog niet gehoord heeft’, de wetenschap niet vertrouwt en daarom van alle daken schreeuwt dat ze niet laat enten. 
Het is een luxe dat het kan en mag. Het is super dat wetenschappers en politiek eindelijk het gezeur om bureaucratie, geld, middelen en resources even opzij hebben gezet en al hun kennis hebben gebundeld om het op te lossen. Dat je in het begin er moeite mee had, omdat je misschien niet alles wist-dat kan. En gelukkig zijn er mensen genoeg geweest die je het geduldig hebben willen uitleggen. 

Maar nu nog kiezen om niet te vaccineren is inderdaad een luxe. Saskia Noord schreef een goede column daarover, waarin ik hetzelfde ongeduld en onbegrip lees; https://www.ad.nl/binnenland/we-zouden-allemaal-trots-en-dankbaar-in-de-rij-moeten-staan-om-dit-vaccin-te-mogen-ontvangen~a14aec55/

Een stuk tekst dat haar overigens behoorlijk veel bedreigingen heeft opgeleverd. Want zo begripvol zijn de anti-vaxxers blijkbaar niet, en om een afwijkende mening moeten mensen maar bedreigd worden?

tsja. 
Ik bekijk alles maar een beetje met lede ogen. 

Ik ben het helemaal eens met het artikel van Saskia Noort.

Ik denk altijd maar dat het gezegende mensen zijn. Niet alleen door hun luxe leven, maar dat ze blijkbaar dus ook niet het impact van dat kut virus van dichtbij hebben meegemaakt. 
En ja ook ik erger me dat ze zich blijkbaar niet kunnen inleven. Soms denk ik weleens voel maar een maandje hoe het is om long covid te hebben, misschien snap je het dan. Maar voor sommigen zal ook dat niet helpen.

Kan ze geen Nederlands meer?

Fuchsia schreef op 27-09-2021 om 09:18:

Kan ze geen Nederlands meer?

Het merendeel van haar volgers zal geen Nederlands kunnen. Dus de taal van haar bericht vind ik nog het minst vreemde er aan.

Ze is een fotomodel, ze weet heel goed gebruik te maken van haar lichaam, jammer dat je niet hetzelfde kan zeggen over hersenen.

Je hebt haar bericht gemeld, maar plaatst hier wel de link?? En zo plaats jij altijd links naar wappiesites en dergelijke. 
Dat lijkt ook op opruiing, je bent geen haar beter dan zij is. 

Ik ga de link niet eens lezen. Er komt alleen maar onzin uit deze dame.

PriceyRook54

PriceyRook54

27-09-2021 om 10:44

Wat een domme wereldvreemde trut is het, tjongejonge, verwend nest.

SnoopyIbis83

SnoopyIbis83

27-09-2021 om 10:47

Wat ik heel naar vind, is hoe mensen meegesleurd worden in deze antibeweging. Ik heb het met wat kennissen en collega's zien gebeuren. In het begin kun je er nog rustig over praten, maar met elke gedeelde link worden ze extremer en overtuigder van hun eigen gelijk.
Omdat ik geen zin heb in ellenlange discussies op Facebook of Instagram verwijder of negeer ik ze, maar het is verdrietig.

Klopt; mensen die heel gematigd denken voelen zich gedwongen te kiezen, alleen maar door de felle reacties. Er lijkt geen plaats meer te zijn voor enige normale twijfel; je moet en zal een kamp kiezen.

Neemt ook maar iemand haar serieus dan? Wat een doos is dat zeg.

rionyriony schreef op 27-09-2021 om 10:54:

Klopt; mensen die heel gematigd denken voelen zich gedwongen te kiezen, alleen maar door de felle reacties. Er lijkt geen plaats meer te zijn voor enige normale twijfel; je moet en zal een kamp kiezen.

Klopt. Zo voelt het voor mij ook. Door beide kanten. Heel naar. Zo’n bericht van Doutzen kan ik best neutraal ontvangen trouwens, maar emotionele reacties over hoe belachelijk ze wel niet is trek ik dan weer niet zo. Net zoals aanvallende berichten over hoe dom gevaccineerden zijn. Of semi-grappige ‘ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom’ berichtjes. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.