Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Algemene Coronavirus COVID-19 SARS-CoV-2 topic

Mug schreef op 11-11-2022 om 14:06:

[..]

Welnee. Mensen zijn hardleers en bovendien is een domme actie van een bn-er van 1,5 jaar geleden natuurlijk helemaal niet relevant.

Van een BN-er?  Lees je geen krant en kijk je zo weinig tv?

Ik heb vorige week mijn vierde vaccinatie ontvangen en weiger nog rekening te houden met angsthazen die niet tot de kwetsbare groep horen.

Fleurtje_5 schreef op 11-11-2022 om 14:14:

[..]

Lees je geen krant en kijk je zo weinig tv?

Hou toch eens op met dit soort posts en steek eerst eens hand in eigen boezem met je achterhaalde info en linkjes  Het klinkt gewoon komisch uit jouw toetsenbord.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-11-2022 om 14:21

Kersje schreef op 11-11-2022 om 14:19:

[..]

Hou toch eens op met dit soort posts en steek eerst eens hand in eigen boezem met je achterhaalde info en linkjes Het klinkt gewoon komisch uit jouw toetsenbord.

Echt hoor.  Linkjes plaatsen van de zomer van vorig jaar en dan zoiets zeggen. Totaal niet serieus te nemen natuurlijk. 

Poezie schreef op 11-11-2022 om 14:17:

Ik heb vorige week mijn vierde vaccinatie ontvangen en weiger nog rekening te houden met angsthazen die niet tot de kwetsbare groep horen.

Ik ben geen angsthaas. Maar ik hou wel rekening met jou en met anderen.

Fleurtje_5 schreef op 11-11-2022 om 14:24:

[..]

Waarom zou jij rekening met mij moeten houden? Ik ben al vier keer gevaccineerd en heb 1x covid gehad. Dus ik ben goed beschermd. 

En jij? Hoe bescherm jij jezelf? Door zogenaamd rekening met anderen te houden? (En dus alleen rekening te houden met jezelf?) Dat noem ik inderdaad angsthazen gedrag.

Fleurtje_5 schreef op 11-11-2022 om 14:24:

[..]

nee, maar je projecteerd wel een verouderde situatie op een volledig andere en verwacht dan dat we in deze nieuwe situatie handelen alsof de oude situatie er nog is.

Alsof je een tiener in de zandbak wil laten spelen alsof die een kleuter is. Dat past ook niet meer.

Fleurtje_5 schreef op 11-11-2022 om 13:35:

[..]

Maar waar gaat het jou dan nou echt om? Heel echt? Als je jaar en dag roept dat ik me moet laten vaccineren, en haal die booster, en haal die herhaalprik en en en en. En de reclame "bescherm je zelf en de ander" is nog heel recent.

Terwijl het je eigenlijk gewoon geen ene reet interesseert als iemand staat te hoesten en te snotteren zonder haar handen te ontsmetten.

Ik roep alleen dat je wat mij betreft moet ophouden met de manier waarop je communiceert en zuigt. Wat jij verder doet mbt corona kan me echt niet schelen. Als individu heb jij geen invloed. Ik zoek mijn eigen route op het moment dat ik daar aanleiding toe zie.. en ik vind dat je overdrijft. Waarom denk je dat je weinige inhoudelijke bijval krijgt? 

Gr Angela 

Poezie schreef op 11-11-2022 om 14:35:

[..]

Waarom zou jij rekening met mij moeten houden? Ik ben al vier keer gevaccineerd en heb 1x covid gehad. Dus ik ben goed beschermd.

En jij? Hoe bescherm jij jezelf? Door zogenaamd rekening met anderen te houden? (En dus alleen rekening te houden met jezelf?) Dat noem ik inderdaad angsthazen gedrag.

Ik heb geen zin om wellus nietus met je te doen, Ik heb ook geen zin om mijn dossier op een openbaar forum ter discussie te stellen. En ik heb geen zin dat er telkens geprobeerd word me aan te laten praten dat ik een angsthaas ben.

Dus, Ik vind het weer welletjes, en zet de pc zo meteen weer uit.

Een paar pagina's terug staan op één pagina een paar berichten van je waar dat woord eerder bij zou passen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/496899875/honderden-passagiers-op-australisch-cruiseschip-besmet-met-corona Vandaag

Tis ver weg, maar toch. Gelukkig dat er voor hen gezorgd word door de medische staf.

Fleurtje_5 schreef op 12-11-2022 om 11:10:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/496899875/honderden-passagiers-op-australisch-cruiseschip-besmet-met-corona Vandaag

Tis ver weg, maar toch. Gelukkig dat er voor hen gezorgd word door de medische staf.

Volgens mij was Australië ook heel streng met allerlei maatregelen en 'grenzen' dicht. Daar zullen sowieso wel minder mensen met antistoffen zitten.. Staat ook nergens hoe ernstig het is, dus velen zullen die medische staf niet nodig hebben denk ik? (Gezien Omicron)

HAHA!wait..what schreef op 12-11-2022 om 11:24:

[..]

Volgens mij was Australië ook heel streng met allerlei maatregelen en 'grenzen' dicht. Daar zullen sowieso wel minder mensen met antistoffen zitten.. Staat ook nergens hoe ernstig het is, dus velen zullen die medische staf niet nodig hebben denk ik? (Gezien Omicron)

Diamond princess, Ruby princess. Een cruise en Corona is geen beste combinatie. Het is te hopen dat het inderdaad Omikron is.

OmaVan2 schreef op 12-11-2022 om 14:37:

[..]

Diamond princess, Ruby princess. Een cruise en Corona is geen beste combinatie. Het is te hopen dat het inderdaad Omikron is.

Is juist een heel goede combinatie, je legt het schip buitengaats, dan kan er niemand ongezien af, dus je hebt geen ongecontroleerde verspreiding. 

Er zijn goede voorzieningen aanboord, dus er is gewoon voedsel en beperkt vermaak aanwezig. Het is wat saaier dan de standaard cruise.

Ysenda schreef op 12-11-2022 om 14:39:

[..]

Is juist een heel goede combinatie, je legt het schip buitengaats, dan kan er niemand ongezien af, dus je hebt geen ongecontroleerde verspreiding.

Er zijn goede voorzieningen aanboord, dus er is gewoon voedsel en beperkt vermaak aanwezig. Het is wat saaier dan de standaard cruise.

Ik had het over de opvarenden. Op de twee genoemde cruises zijn in totaal meer dan 40 mensen overleden.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

12-11-2022 om 14:59

OmaVan2 schreef op 12-11-2022 om 14:57:

[..]

Ik had het over de opvarenden. Op de twee genoemde cruises zijn in totaal meer dan 40 mensen overleden.

Wanneer was dat?

Oh wacht, dat was in 2020. Dat was een heel andere situatie dan nu en een heel andere variant.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.