Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Algemene Coronavirus COVID-19 SARS-CoV-2 topic

WickedCurlew89

WickedCurlew89

10-09-2021 om 22:59

Sun.lover schreef op 10-09-2021 om 22:57:

[..]

Ik denk dat het merendeel van mijn collega’s zich zo voelt en dat er daarom ook een grote uitstroom is.
ik vind het op dit moment niet leuk en zie enorm op tegen wat er weer gaat komen. Nu is het al steeds werken met overbedden en te weinig personeel en weten we dat de extra IC afdelingen ook straks weer geopend moeten worden.
We balen als er weer een niet gevaccineerde Covid patiënt komt. Het landelijk spreiden werkt ook niet, want geen enkel ziekenhuis zit meer op Covid patiënten te wachten. En ja, ik denk er vaak aan om iets anders te gaan doen. Maar voor Corona en ook nog wel in de eerste golf was mijn baan super. Nu voelt het echt niet meer zo. Uit onderzoek van het personeel kwam geloof ik naar voren dat het merendeel dat gevoel heeft.

Even nieuwsgierig: heb jij zicht op wat die ongevaccineerde patiënten en de directe familie er achteraf zelf van vinden dat ze zich niet hebben laten vaccineren?

Hetvrijewoord schreef op 10-09-2021 om 22:59:

[..]

Even nieuwsgierig: heb jij zicht op wat die ongevaccineerde patiënten en de directe familie er achteraf zelf van vinden dat ze zich niet hebben laten vaccineren?

Ligt aan de achtergrond. Veel hebben spijt, anderen vinden het de wil van God of Allah. En sommigen geloven nog steeds niet dat ze Corona hebben. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

10-09-2021 om 23:05

Sun.lover schreef op 10-09-2021 om 23:02:

[..]

Ligt aan de achtergrond. Veel hebben spijt, anderen vinden het de wil van God of Allah. En sommigen geloven nog steeds niet dat ze Corona hebben.

Duidelijk, bedankt.

bizar he. Ik ken iemand die 6 weken in coma gelegen  heeft op de ic en er jaar later nog steeds van overtuigd is dat ze dit gedaan hebben om de cijfers op te krikken. Dat de foto die ze haar hebben laten zien niet haar longfoto was en dat haar benauwdheid waarvoor ze werd opgenomen niks te maken had met corona. Je kan het je gewoon niet voorstellen maar die mensen zijn er dus écht 😅

3xscheepsrecht schreef op 11-09-2021 om 08:44:

bizar he. Ik ken iemand die 6 weken in coma gelegen heeft op de ic en er jaar later nog steeds van overtuigd is dat ze dit gedaan hebben om de cijfers op te krikken. Dat de foto die ze haar hebben laten zien niet haar longfoto was en dat haar benauwdheid waarvoor ze werd opgenomen niks te maken had met corona. Je kan het je gewoon niet voorstellen maar die mensen zijn er dus écht 😅

Echt bizar .  Die mensen leven op een andere planeet lijkt wel

Wat vinden we hier van? Er schijnt dus een (te goedkoop?) middel te zijn dat enorm goede resultaten geeft bij Covid. Ik vind het rieken naar fake-news en wappie-junkies maar lees en oordeel zelf

Infobericht, link verwijderd, wij bieden geen podium aan dit soort sites

WickedCurlew89

WickedCurlew89

11-09-2021 om 17:00

Salomewinterqueen schreef op 11-09-2021 om 16:54:

Wat vinden we hier van? Er schijnt dus een (te goedkoop?) middel te zijn dat enorm goede resultaten geeft bij Covid. Ik vind het rieken naar fake-news en wappie-junkies maar lees en oordeel zelf: [...]

Is het al over gehad. Men baseert zich op één zeer discutabele studie. De bijwerkingen zijn ook niet mild, zeker aangezien mensen zelf gaan lopen aanklooien. 

LoveCats!

LoveCats!

11-09-2021 om 17:28 Topicstarter

Wat vinden we hier van? Er schijnt dus een (te goedkoop?) middel te zijn dat enorm goede resultaten geeft bij Covid. Ik vind het rieken naar fake-news en wappie-junkies maar lees en oordeel zelf: [...]

Al maanden dat gedoe met dat Ivermectine. Ik ben het met je eens.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

11-09-2021 om 20:18

Hier betrouwbaarder informatie. Tenzij je alles van de overheid per definitie wantrouwt.
https://www.fda.gov/consumers/consumer-updates/why-you-should-not-use-ivermectin-treat-or-prevent-covid-19

In het artikel dat jij aanhaalt wordt verwezen naar een studie die vorig jaar gedaan zou zijn maar die niet peerreviewed is. Inderdaad niet betrouwbaar dus.

Coreopsis schreef op 11-09-2021 om 20:18:

[..]

Hier betrouwbaarder informatie. Tenzij je alles van de overheid per definitie wantrouwt.
https://www.fda.gov/consumers/consumer-updates/why-you-should-not-use-ivermectin-treat-or-prevent-covid-19

In het artikel dat jij aanhaalt wordt verwezen naar een studie die vorig jaar gedaan zou zijn maar die niet peerreviewed is. Inderdaad niet betrouwbaar dus.

Ik ga het zo eens lezen.

Knip, schelden 

Hier in the big city vandaag unmute. Ik sta achter het hele cultuur verhaal 

Knip, schelden

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

11-09-2021 om 20:51

Het is een tendens die al bestond maar door Trump een grote vlucht heeft genomen. Fake news. Alles wat de aloude autoriteiten zeggen (main stream media, wetenschappers) is per definitie niet waar, want die hebben uiteraard een verborgen agenda. Dus als zij " ja" zeggen dan moet je "nee" doen. Bizar hoe dat in die hoofden werkt.

Ik las elders dat Willen Engel gevaccineerd zou zijn. Iemand daar een bron van? Ik kan het niet vinden.

Veeg me op: 

Geen seks met gevaccineerde mannen. Of vrouwen, want daar concentreren de s-eiwitten zich in de eierstokken.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

12-09-2021 om 10:01

Was dit al geplaatst? Heel goed nieuws voor mensen met autoimmuunziektes. Bij hen lijkt het vaccin wél goed te werken, ook als ze afweerremmende medicijnen gebruiken.

https://nos.nl/artikel/2397386-studie-vaccins-werken-bij-meeste-patienten-met-auto-immuunziekte

Salomewinterqueen schreef op 12-09-2021 om 09:38:

Ik las elders dat Willen Engel gevaccineerd zou zijn.

Denk het niet hoor .
Maar stel je toch eens voor dat je je tegen Willem Engel zou kunnen vaccineren ? 

https://www.trouw.nl/cultuur-media/stel-je-voor-dat-je-je-tegen-willem-engel-zou-kunnen-vaccineren~b020666e/

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.