Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Zomerjurk door dragen naar de herfst hoe dan?

Hoi Allemaal, 

Van de week heb ik deze jurk gekocht, graag zou ik hem door willen dragen naar de herfst.  (bij mij valt de jurk een stuk langer en vult wat meer op dan bij het model) 
ik zie mijzelf de jurk dragen met een paar Boots en verder zie ik eigenlijk niet zoveel combinatie's voor mij. 
iemand een idee hoe ik deze jurk door kan dragen? 

https://www.debijenkorf.nl/studio-anneloes-cindy-midi-blousejurk-met-ceintuur-en-stippenprint-1933060047-193306004798000


Longsleeve in contrasterende kleur eronder en dan de kraag open? Panty in een leuke kleur?

Zoiets bedoel ik: https://www.wehkamp.nl/miss-etam-regulier-longsleeve-bordeaux-16150139/

een wollen of wol-zijde hemd eronder dragen. 
En lange laarzen eronder in een (rood) bruin tint. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

17-09-2021 om 18:07

Kort (spijker)jasje en laarzen eronder?

SilverQuelea47

SilverQuelea47

17-09-2021 om 18:10

Wat Ginerva zegt en eventueel een onderjurk eronder als het een heel dun stofje is. 

Lang vest erover, of een kort jasje.

Isje

Isje

17-09-2021 om 18:33 Topicstarter

Marquise schreef op 17-09-2021 om 18:10:

Wat Ginerva zegt en eventueel een onderjurk eronder als het een heel dun stofje is.

De stof is van een dikkere travelstof, dun is de jurk dus niet! 

Isje

Isje

17-09-2021 om 18:35 Topicstarter

Liara schreef op 17-09-2021 om 18:19:

Lang vest erover, of een kort jasje.

Lang vest vind ik niet zo mooi, ik ben niet zo groot en met een lange jurk is dat niet zo'n geweldige combinatie

Bolerovest erover in een contrasterende kleur of een gewone wollen trui dan lijkt het een rok blouse complet.
In dezelfde contrastkleur een panty en dan een paar mooie hakken.
Of de knie hoge drMartens https://www.drmartens.com/nl/nl/p/23889001?gclid=EAIaIQobChMI97a5qr2G8wIVGuJ3Ch0b3gCtEAQYASABEgJLUvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Ik heb allerlei korte, normale truilengte, dunne vestjes die ik over te zomerse kleding draag. Ik heb het snel warm dus in oktober met korte mouwen trek ik ook prima
Leuke jurk trouwens! En zou ik dus met een vestje doen. Lange mouwen onder een zomerjurk vind ik zo armoedig en een beetje kinds (en raar).

SilverQuelea47

SilverQuelea47

17-09-2021 om 19:55

Isje schreef op 17-09-2021 om 18:35:

[..]

Lang vest vind ik niet zo mooi, ik ben niet zo groot en met een lange jurk is dat niet zo'n geweldige combinatie

Ah dat scheelt al een hoop. Ik zou hem denk ik ook leuk vinden met een leren jack (al dan niet nepleer), maar ik draag overal (nep)leren jasjes op. 

AliceM1982 schreef op 17-09-2021 om 18:07:

Kort (spijker)jasje en laarzen eronder?

Ja dat is leuk, met echte stoere laarzen ❤️

Of leer inderdaad, ook leuk!

Jasje erop, leren of spijker. 
60 den panty, leuke enkellaarsjes en klaar! Of met zo'n dun vestje met knoopjes erop. 

Heb deze zomer een aantal jurkjes gekocht met precies hetzelfde idee: doordragen! 

Marquise schreef op 17-09-2021 om 19:55:

[..]

Ik zou hem denk ik ook leuk vinden met een leren jack (al dan niet nepleer).

Ik vind het helemaal niet te zomers TO en dan nog eens herstkleuren! Goeie keuze gemaakt.

Ik was deze week in een bekende kledingketen. Daar hing voor de herst een bloesje ZONDER mouwen, dus dat zit jij nog heel goed. 
Een (bruin) lederen jasje: Waauw, gaat mooi zijn denk ik met korte laasjes en dikke kousen: om in een boekje te zetten. 

Misschien kan een jeansjasje ook. En een nepbonten ecru jasje? Is dat ook een mogelijkheid, forum? 

Je raakt er wel uit met de suggesties die men hier geeft. En anders: naar een kledingketen en je daar laten adviseren. Sommige winkels kun je ook een kledingconsulente boeken voor een uur (in België gratis). Misschien geven die jou ook nog onverwacht goed advies en je kan daar direct het resultaat zien als je het kleedje meeneemt.

Succes hoor!

ps: ik zie dat Regendrup (net voor mij) al min of meer dezelfde suggesties heeft gedaan. Dan zijn we al met 2 die zoiets willen combineren!

Longsleeve of jasje - panty, maillot, korte laarsjes of hoge laarzen..allemaal al gezegd waarschijnlijk 

21095995-nyapCy5Q.jpg

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.