Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wenkbrauwen verven

Is er iemand die ervaring heeft met goede wenkbrauwverf? Ik heb relatief lichte wenkbrauwen en donkere ogen en donker haar dus ik vind het mooier als ze wat donkerder zijn. Ik laat ze wel eens verven bij een salon maar lijkt mij dat het thuis ook moet lukken. 

Iemand goede ervaringen?


JtM

JtM

21-01-2022 om 11:49

Ik gebruik de wenkbrauw verf van Refectocil. Werkt perfect. Dit merk gebruiken ze ook vaak in salons. Ze hebben een eigen website waar je op kan bestellen.

Die van de kruitvat is ook helemaal prima

JtM schreef op 21-01-2022 om 11:49:

Ik gebruik de wenkbrauw verf van Refectocil. Werkt perfect. Dit merk gebruiken ze ook vaak in salons. Ze hebben een eigen website waar je op kan bestellen.

Yep, dat vind ik ook de beste. Veel kleuren om uit te kiezen ook.

Heda

Heda

21-01-2022 om 19:38 Topicstarter

bieb1963 schreef op 21-01-2022 om 12:32:

Die van de kruitvat is ook helemaal prima

Ik heb deze geprobeerd maar vind hem niet heel goed pakken, zie niet veel verschil..

Heda

Heda

21-01-2022 om 19:40 Topicstarter

JtM schreef op 21-01-2022 om 11:49:

Ik gebruik de wenkbrauw verf van Refectocil. Werkt perfect. Dit merk gebruiken ze ook vaak in salons. Ze hebben een eigen website waar je op kan bestellen.

Ik ga deze denk ik proberen, ook niet echt duur. Welke kleur neem jij? Ik denk dat ik gewoon bruin moet hebben denk ik, als je gewoon wat donkerdere wenkbrauwen wil.

Als je durft permanente make up , PMU hairstrokes 
Niet van echt te onderscheiden en zo fris en klaar je bed uit.

Heda

Heda

21-01-2022 om 19:52 Topicstarter

Googleisjevriend schreef op 21-01-2022 om 19:48:

Als je durft permanente make up , PMU hairstrokes
Niet van echt te onderscheiden en zo fris en klaar je bed uit.

Ik ga binnenkort eerst voor een permanente design eyeliner

oh wat leuk.
Misschien ben je verkocht en wil je je wenkbrauwen ook laten doen. 

Heda

Heda

21-01-2022 om 20:57 Topicstarter

Googleisjevriend schreef op 21-01-2022 om 20:00:

oh wat leuk.
Misschien ben je verkocht en wil je je wenkbrauwen ook laten doen.

Ja, misschien wel. Ik vind dat alleen zo snel zo nep eruit zien. 

JtM

JtM

22-01-2022 om 08:11

Ik heb ook de bruine kleur, een 3 uit m'n hoofd?
Overigens zijn mijn wenkbrauwen ook met PMU gedaan maar omdat de wenkbrauwhaartjes lichter zijn is het toch soms 'noodzakelijk' om die wat donkerder te verven.

JtM schreef op 22-01-2022 om 08:11:

Ik heb ook de bruine kleur, een 3 uit m'n hoofd?
Overigens zijn mijn wenkbrauwen ook met PMU gedaan maar omdat de wenkbrauwhaartjes lichter zijn is het toch soms 'noodzakelijk' om die wat donkerder te verven.

dochter en ik hebben ook nr3 van reflectocil, bevalt al jaren prima!

En koop je dan alleen die tube of hebben jullie eerst het starterspakket gekocht?

Heda schreef op 21-01-2022 om 20:57:

[..]

Ja, misschien wel. Ik vind dat alleen zo snel zo nep eruit zien.

Nee dat vind ik niet.

Zelf goed je wensen aangeven dat ze het niet te zwaar aanzetten en niet te dik. 

Googleisjevriend schreef op 22-01-2022 om 20:20:

[..]

Nee dat vind ik niet.

Zelf goed je wensen aangeven dat ze het niet te zwaar aanzetten en niet te dik.

Bij sommigen is het inderdaad niet echt mooi hoor, vind ik ook. 

Lali schreef op 22-01-2022 om 18:17:

En koop je dan alleen die tube of hebben jullie eerst het starterspakket gekocht?

Ik keek even op de site, een starterkit van €51,50  . Nee joh, dat is helemaal niet nodig.

Je koopt een flesje oxidant liquid, daar doe je heel lang mee, en ik neem altijd een stuk of drie tubetjes verf. Was een klein dopje van een flesje deo ofzo uit, en meng daarin ongeveer 2cm verf met iets van 5 druppels oxidant liquid. Om het aan te brengen gebruik ik een oogschaduwkwastje uit zo'n doosje van 4, dan kan je uitproberen welke grootte je fijn vindt. Kwastje spoel je uit als je klaar bent en gebruik je volgende keer weer. Als ik het aanbreng heb ik ook een paar wattips klaarliggen zodat ik het meteen weg kan halen als ik buiten de lijntjes kleur.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.